|
Jordan's hyggestue, ue55es8005 & lidt DIY nye bill |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvoro har du købt lærred fra? Det ser godt ud
![]() |
|
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Takker det er AEON MQ3 skinnet jeg bruger. Før jeg opdaterede til Eden Beta 3, brugte jeg AEON MQ2, er vildt "forelsket" i de skins, med alle de indstillinger man kan lave, fjerne og tilføje knapper osv. Plus det nye MQ3 understøtter trailers fra Youtube, sådan det spiller 100%. Ja alt er gemt i MKV, selv dvdfilmene og alle menuer + ekstra materiale er væk. Redigeret af JordanDK - 21-Februar-2012 kl. 21:20 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Har købt fra det firma her, dog var lidt billigere da jeg købte det. http://www.ebay.co.uk/itm/New-120-Electric-HD-Projection-Screen-projector-home-cinema-16-9-Matt-Grey-/170766047492?pt=UK_AudiVideoElectronics_Video_Electronics&hash=item27c2731904 De kører med DOA garanti, bestilte det onsdag aften og det blev prøvet leveret om mandagen allerede fra England af, så meget hurtig ekspedition synes jeg. Stikket er lige til at skrue af ledningen og sætte et dansk et på. Og tak. Synes det fungerer rigtig godt uden gå for meget på kompromis med fruen og børnene. ![]() Redigeret af JordanDK - 21-Februar-2012 kl. 21:11 |
|
|
![]() |
|
Forresten, så står fronthøjtalere og sub på betonfliser der er betrukket med sort stof. Hvilket har hjulpet betydeligt efter ikke have gulvtæpper på det nye sted.
|
|
|
![]() |
|
MartinT ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 104 |
Det var godt nok billigt for et motoriseret lærred. Kan det passe de tager 40£ i fragt?
Er lærredet helt plant når det er rullet ud eller kan du fornemme nogle "bølger"? Hvordan er kvaliteten af lærredet? |
|
![]() |
|
Har kun mit DIY lærred at måle med og min brors billige manuel rullelærred, men ud fra dem er kvaliteten helt iorden. Jo gav 39.95 GBP i fragt i følge min mail. Kvaliteten måler jeg på, motoren er lydløs og lærredet kan indstilles til fast dropdown via skruer oppe i kassetten. Mit er helt plant uden buler efter et lille halvt år. Men som skrevet i en anden tråd, kan det nå komme endnu selvfølgelig, men har mine tvivl når jeg nu har haft det så længe og bruger det i snit et par gange om ugen. Har ingen hotspotting eller mærkelig glimmer eller noget i billedet selvom det er gråt. |
|
|
![]() |
|
MartinT ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 104 |
Det lyder godt med det lærred. Kunne være rart med en anmeldelse efter et par års brug, om plan planheden fortsætter Til den pris er det jo næsten bare at prøve :)
Hvorfor valgte du den model med gråt lærred? |
|
![]() |
|
Fordi jeg elsker farven grå.
![]() Ej kunne også have valgt det med hvid 1.0, som vidst nok er lidt billigere. Men har jo en W6000 som har ekstrem meget lys selv i cinema mode og projectorreviews.com anbefaler et gråt lærred samme gør flere brugere på avsforum. Det lykkedes mig så få den testet på hvidt lærred, inden mit første DIY grå og pga lysstyrken kunne det tydeligt ses at kontrast og sortniveau var ikke lige så højt på hvid vs grå. Er så også af den overbevisning, da det er et stue setup og begrænset hvor meget mørke vægge vi kan have, at det hjælper. Har ikke meget lysgenskær i loftet fx. selvom det hvidt og væggene er hvide. |
|
|
![]() |
|
Så kom der en Playstation 3 + Move, PS3 Remote, Ekstra Controller og 5 spil ind i den lille stue.
Fruen hyggede sig hele aftenen med en omgang Singstar Danske Hits. ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Dejligt at se familien hygger sig, nu vil jeg ikke lege Blackman men når du optager på telefonen så "læg den ned" så bliver billedet ikke højt og smalt.
Ser vi den lille mand til X-factor om 16 år ?
|
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Hehe friskt nok at du måtte optage konen synge, det må jeg sgu ikke for min kone, det kan måske have noget at gøre med hendes sangstemme ;)
|
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Kan forresten godt li bajeren i baggrunden, er det lillemors?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |