|
Jordan's hyggestue, ue55es8005 & lidt DIY nye bill |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Forfatter | |
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal nok ligge fon ned en anden gang.
![]() Man kan da håbe han bliver, men har desværre mine tvivl, han er nemlig døv. Dog opereret til måske kunne høre. ![]() Selvfølgelig er det lille mors øl. ![]() |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Vi har igennem et stykke tid ønsket os et nyt tv til stuen.
Sidste år var hun ved at "dåne" over udseendet og billedet på Samsungs UE8005D model. Har ellers kun haft plasma skærme indtil videre både i stuen og soveværelset. Nå men jeg slæbte hende i onsdags med i Hifiklubben i Aarhus da vi var på de kanter på et lille hyggeligt hotel ophold. Vi havde ikke snakket om skulle have nyt tv som sådan, men man ønsker sig jo altid nyt elektronik. ![]() Hun så selvfølgelig den nye model ue40es8005 derinde mens jeg gik lidt rundt i hifi afdelingen. Hun ville have mig over og rode med den, da hun synes det var fantastisk med indbygget cam i skærmen og Skype, da hendes mor, lillesøster og lillebror bor i udlandet. Nå men fik da pillet lidt ved "dyret" og billedet var skarpt. Meget skarpt. Hun synes, at nu skulle vi have nyt, så jeg kunne godt når vi komme hjem, få lavet en bestilling. Spurgte om vi ikke lige skulle vente og se hvad plasma skærmen havde at byde på når den kommer, men det ville hun ikke høre tale om. Så har her i dag bestilt ue55es8005, fruen havde talt!. |
|
|
![]() |
|
![]() En lille teaser. ![]() Ej er i gang med omflytning af hele stuen, for at skabe mere plads. Har haft tv'et et par dage og lige haft det oppe af kassen, for lige tjekke det ud. ![]() Der kommer flere billeder når jeg er færdig med omflytning af møbler osv. Fik hende desværre ikke overtalt til at vi skulle male i denne omgang, så væggene er stadig hvide. |
|
|
![]() |
|
Har lavet et DIY beslag til centerhøjtaleren, da lærred kommer i den anden ende af rummet og pga små børn, skal den ikke hænge under lærred, men foran i toppen med en vinkel på 30 grader.
Mangler lige at få skåret plads til terminalerne så beslaget kan sidde midt på højtaleren og ledningen kan trækkes oven over tomrøret til en kabelbakke. Den mangler selvfølgelig også lige at blive grundet og malet, men bliver først når pladen er skåret til ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
benzon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2007 Status: Offline Point: 92 |
Går ud fra tv'et er tilfredsstillende :) Købte selv 46" modellen på dagen det kom ud UPS :D
|
|
![]() |
|
Meget tilfredsstillende. ![]() Synes når vi sidder og ser en serie på en af HD kanalerne, så er kvaliteten fantastisk og langt bedre end hvis jeg smider det på projektorens 120". Film ses stadig på projektoren, men har måske maks brugt den til 5 film, siden vi fik tv'et. Fruen synes faktisk billedet er bedre på tv, kontra projektor. |
|
|
![]() |
|
Efter omflytning af stue, er siddeafstanden til lærredet nu 5m, mod de 3.5m førhen, hvis jeg ser film alene rykker jeg dog lænestolen hen med puf til fødderne, så afstanden er det samme som tidligere. Spisebordet er smidt i køkkenet. Det har gjort det meget mere luftigt og mere plads i stuen.
Et par nye billeder, der hurtigt er skudt med mobilen. ![]() ![]() Stolen plejer selvfølgelig ikke at stå lige foran højtaleren. ![]() ![]() ![]() Næste projekt engang i fremtiden, må blive at få malet en anden farve på væggene. Redigeret af JordanDK - 12-Juli-2012 kl. 18:35 |
|
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Nydelige billeder, men hvad er det for en højttaler du har stående i køkkenet.
![]() carsten
|
|
![]() |
|
Mener du kokken? ![]() Har pt ingen højtalere i køkkenet, udover en lille radio. |
|
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Nå på den måde
![]() carsten
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |