|
Joshua's biosetup |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
The_Joshua ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 157 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2012 kl. 13:30 |
|
I relation til min tråd om rumstørrelse på nybyg hjemmebio http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=109879&title=rumbredde-vs-lrredstrrelse, fik jeg lige lyst til at vise setup'et som det er i dag:
Setup'et består af Panasonic PT-AE900 Quality Screen rullelærred 240*180 (hvid gain1.0) Yamaha RX-V2500 receiver Jamo A410 7.1 surround Yamaha S1700 (desværre med defekt HDMI-udgang) Boxee koblet op til NAS'en, hvor stort set hele min DVD-samling pånær enkelte titler er lagt ned. PS3 til bluray. Styret af Harmony One og en IR-modtager der kan skimtes under den hvide reol som styrer mine enheder inde i reolen. Desuden er det hele via HDMI-switch sat op til at køre på både projektor og mit Panasonic 50" GT20. Desværre er ca. halvdelen af stuens vægge glasparti og derved kan der KUN ses bio når det er mørkt. Derfor ideen om at få et dedikeret rum til bio. Billederne: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Et ord: mørklægningsgardiner.
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Helt enig der. Lameller tager kun den direkte solskin, kan der evt. ikke blive plads til skjulte rullegardiner oppe under vinduet? Ellers må jeg sige, at det ser rigtig lækkert ud. Flot integreret i din stue. Højttalerne ser måske lidt klejne ud til min smag, men det øvrige hardware ser slet ikke tosset ud. EDIT: Styrer du også enhederne omme bag sofaen gennem den IR-modtager under dit TV-bord, og er det bare Logitechs egen IR-modtager? Redigeret af Nagash - 14-April-2012 kl. 21:38 |
||
![]() |
||
jcoop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
|
Hej.
Jeg er på udkig efter et rullelærede magen til dit. Må man høre hvad dit har kostet? Jeg har søgt på "Quality Screen" og fandt denne side: http://qualityscreen.dk/index.php/ desværre har de ikke opgivet nogle priser, hvilket jo ellers er rimelig væsentlig information synes jeg ![]() Ang. mørklægning, kører jeg selv med mørklægningsgardiner som ligger oprullet bag nogle foldegardiner. Begge gardiner hænger inde i vinduets lysning, det fungere faktisk rigtigt godt ![]() |
||
[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
|
||
![]() |
||
The_Joshua ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 157 |
|
jeg har kigget på mørklægning. Men skal de være tætte skal der et i hvert vindue, 24 ialt :-(
Alternativt har jeg kigget på stof til at hænge op hver gang i kroge fastgjort ved skinnen til lamelgardinerne. Højtalerne får også lov at blive i stuen hvis jeg bygger ud. Der kan jeg godt få lov at sætte nogen med lavere waf-faktor. Men jeg synes faktisk de spiller ok størrelsen i betragtning. Jeg styrer kun det i skabet medir-extenderen, det an
|
||
![]() |
||
|
Receiver og projektor når jeg fint direkte fra sofaen med Logitechen.
Jeg har købt QSrullelærredet brugt så jeg ved ikke hvad det koster fra nyt. Men jeg vil godt slå et slag for at købe det i gråt med den rigtige gain. Mit forrige var et fastramme fra QS og det var et fedt lærred, men der var ikke plads til både det og et 50" tv.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |