recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jørgens Hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jørgens Hjemmebio

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JorgenC Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JorgenC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 07:58
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Oprindeligt skrevet af JorgenC JorgenC skrev:

Den klarer det faktisk ganske godt. Det er dog nemt at høre at den er ovre i hjørnet og forleden hvor jeg så Inception var den virkelig på overarbejde. Men, det var det budgettet rakte til. 

Jeg har overvejet om man med fordel kunne købe en mere og sætte i modsatte side. Er der nogen der har erfaringer med det?

Jeg har en del erfaring med 2 subber, men det er ikke altid lykken for indstilling kan være en ørkenvandring.

Dine subber ser ud til at kunne pumpe en del bas ud i rummet.
Til top
JorgenC Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JorgenC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 08:00
Oprindeligt skrevet af Willads Willads skrev:

Jeg har to sub placeret på indersiden af de to fronthøjtalere og det virker fint.

Jeg synes til gengæld indstillingerne er nærmest umulige at foretage fordi det svinger meget synes jeg afhængig af hvilket materiale der afspilles.

Men bortset fra det  med indstilingerne så synes alligevel at den ekstra power der er i to subs langt overstiger uhensigtsmæssigheden i de svære indstillinger. 

Jeg tror jeg springer over indtil videre. Indretningsmæssigt er det ikke så fedt at skulle have et par subber stående ved lærredet. Men jeg kan sagtens forestille mig det giver en del ekstra.
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-September-2007
Point: 453
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 08:22

Oprindeligt skrevet af Willads Willads skrev:

Jeg har to sub placeret på indersiden af de to fronthøjtalere og det virker fint.

Jeg synes til gengæld indstillingerne er nærmest umulige at foretage fordi det svinger meget synes jeg afhængig af hvilket materiale der afspilles.

Men bortset fra det  med indstilingerne så synes alligevel at den ekstra power der er i to subs langt overstiger uhensigtsmæssigheden i de svære indstillinger. 

Jeg tror jeg springer over indtil videre. Indretningsmæssigt er det ikke så fedt at skulle have et par subber stående ved lærredet. Men jeg kan sagtens forestille mig det giver en del ekstra.
Nej jeg kan godt se at med de tre relativt diskrete højtalere ved lærredet vil en sub eller to falde meget i øjnene.
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 10:26

Ja, de kan lave et kæmpe lydtryk. Men det er jo min last at det skal være sådan.

Spørgsmål:

Der hænger en rund kugle midt mellem baghøjttalerne i dit setup, er det en lampe eller hvad ?
Til top
JorgenC Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JorgenC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2013 kl. 11:07
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Ja, de kan lave et kæmpe lydtryk. Men det er jo min last at det skal være sådan.

Spørgsmål:

Der hænger en rund kugle midt mellem baghøjttalerne i dit setup, er det en lampe eller hvad ?

Ja og den skal ned ASAP. Den er blevet brugt i forbindelse med generel istandsættelse af kælderen.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu