|
Jørgens Hjemmebio |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
JorgenC ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dine subber ser ud til at kunne pumpe en del bas ud i rummet.
|
||
![]() |
||
JorgenC ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
|
Jeg tror jeg springer over indtil videre. Indretningsmæssigt er det ikke så fedt at skulle have et par subber stående ved lærredet. Men jeg kan sagtens forestille mig det giver en del ekstra.
|
||
![]() |
||
Willads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 453 |
|
Nej jeg kan godt se at med de tre relativt diskrete højtalere ved lærredet vil en sub eller to falde meget i øjnene.
|
||
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
||
![]() |
||
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
|
Ja, de kan lave et kæmpe lydtryk. Men det er jo min last at det skal være sådan. Spørgsmål: Der hænger en rund kugle midt mellem baghøjttalerne i dit setup, er det en lampe eller hvad ?
|
||
![]() |
||
|
Ja og den skal ned ASAP. Den er blevet brugt i forbindelse med generel istandsættelse af kælderen.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |