recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jugglerq Hjemmebio, nu med PANASONIC 55" HZ1000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jugglerq Hjemmebio, nu med PANASONIC 55" HZ1000

 Besvar Besvar Side  <1 34567 8>
Forfatter
Besked
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 19:21
Nå men så røg min nye Panasonic BDT-500, og ind kom Pioneer BDP-LX55 en meget udskældt afspiller, på grund af dårlig Firmware, jeg har fået fat i en til en god pris og fremstillet med den seneste firmware, om de også har fået lavet ændringer i hardware vides ikke, men afspilleren rykker MAX både med hensyn til lyd og billede, drevet siger ikke meget en meget tavs afspiller, jeg har set AVATAR BD, Spiderman DVD, og Dire Straits SACD må sige at SACD er nyt for mig men hold op hvor det lyder godt, det skal ikke være sagt om denne afspiller er den endelige, vi får se til efter jeg har set og hørt Oppo BDP-103EU hos Hother.
 
 
 


Redigeret af jugglerq - 21-Oktober-2012 kl. 19:32
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2012 kl. 21:13
Jeg har jo lige haft en Oppo hjemme i 3 dage, men det er sendt til Aalborg i gårLOL Jeg regner med, at der kommer en Oppo mere medio november, og så kommer du bare - - næsten wheneverTongue 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 09:14
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har jo lige haft en Oppo hjemme i 3 dage, men det er sendt til Aalborg i gårLOL Jeg regner med, at der kommer en Oppo mere medio november, og så kommer du bare - - næsten wheneverTongue 
jamen jeg kommer fluks når du har fået den, jeg vil lige sige at jeg også har afprøvet en Denon BDT-1713, men der larmede drevet med en irreterende lyd, på Panasonic BDT-500 var der også mislyde lidt synd da de begge ellers gjorde det godt. men spændende med din nye Oppo når den kommer, jeg tror at den har samme MARVEL QDEO chipset som min Pioneer BDP-LX55, Smile
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af jugglerq jugglerq skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har jo lige haft en Oppo hjemme i 3 dage, men det er sendt til Aalborg i gårLOL Jeg regner med, at der kommer en Oppo mere medio november, og så kommer du bare - - næsten wheneverTongue 
jamen jeg kommer fluks når du har fået den, jeg vil lige sige at jeg også har afprøvet en Denon BDT-1713, men der larmede drevet med en irreterende lyd, på Panasonic BDT-500 var der også mislyde lidt synd da de begge ellers gjorde det godt. men spændende med din nye Oppo når den kommer, jeg tror at den har samme MARVEL QDEO chipset som min Pioneer BDP-LX55, Smile
Jeg sender di en PM når den næste Oppo arrivereLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 18:06
så fik jeg min OPPO-103EU hentet har lige testet lidt, ingen problemer bedre analog lyd end jeg havde regnet med, afspiller MKV, FLAC uden problemer,
 
 


Redigeret af jugglerq - 28-November-2012 kl. 18:58
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 18:56
Stort tilløk Kim Tongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2016 kl. 08:58
Så er jeg langt om længe ved at være færdig med at renoverer min stue, mine Tannoy front højtalere blev udskiftet med Dali Ikon1 mk2
& min DALI SWA12 blev udskiftet med en Wharfedale Diamond D10,

og så fik jeg købt nogle unnu møbler til en god pris I HIFI klubben, jeg må sige at kombinationen af DALI IKON 1 MK2
& Wharfedale Diamond D10 SUBWOOFER, bare spiller godt,

så mangler jeg bare et større fjernsyn, men det må vente, da mit PANA GT50 bare spiller godt.

TIDAL via min OPPO BDP-103EU fungerer også bare godt det er lige før at jeg ikke behøver mine CDèr også kun lige før





Redigeret af jugglerq - 06-Januar-2016 kl. 09:27
Til top
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 359
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2016 kl. 13:01
Tillykke med det.
Langt pænere møbel end dit tidligere.
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2016 kl. 09:23
Tak for det,
ja det er et lækkert møbel & så er min Tannoy Center gemt bag ved stoflåge I midten sammen med min NAS.

jeg har godt nok været tæt på at købe et 55 tommer Samsung JU7005, da det var der til 6999.kr I Bilka,
men turde ikke rigtigt med det ry Samsung har, men det kan jo være at det er blevet bedre.

Redigeret af jugglerq - 06-Januar-2016 kl. 09:28
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2016 kl. 12:31
Synes det ser meget fornuftigt ud. Thumbs Up

Men kan den plante ikke lige kom på slankekur så du kan få plads til en subwoofer mere?
Til top
jugglerq Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jugglerq Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2016 kl. 20:47
Så fik jeg købt nyt TV først et Panasonic CX750, men det levede ikke op til forventningerne for meget DSE men ellers en super skærm, nu har jeg købt mig et nyt Panasonic 55CX800 til en god pris, umiddelbart fejlfrit &  bedre lyd & en del bedre billede, jeg har ikke indstillet det ret meget & kun prøvet Yousee TV kanaler.




Redigeret af jugglerq - 28-Januar-2016 kl. 20:54
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2016 kl. 20:56
Jamen der er jo ikke så meget andet end at ønske dig stort tillykke med nyanskaffelsen. Jeg håber at du bliver mere tilfreds med det nye. Smile

Et lille Fif, prøv at gå ind på Youtube og søg på UHD Panasonic eller Sony, så skal du bare hvad dit TV kan. Kræver jo en ret hurtig bredbåndsforbindelse.

Skøn VUF I harTongue


Redigeret af Hother - 28-Januar-2016 kl. 21:04
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu