|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Helt fair Jeg kan så iøvrigt lige drille lidt tilbage, ved at misbruge dig som eksempel på hvordan man kan bruge de ekstra kroner på "tweaks" forkert (det tillader jeg mig, fordi det er en ekstremt udbredt fejl, og du har rettet din fejl senere ved at ringe til mig... Derudover er jeg meget enig i Peter's anbefalinger til hvordan man opnår et godt fungerende setup. Jeg kan så tilføje, at hvis man planlægger at få en fagmand til at stå for den endelige opsætning, så er det en meget god idé at inddrage denne fagmand i beslutningsprocessen. Fagmanden vil have en vis erfaring med hvilke produkter der fungerer bedst under bestemte forhold, og især kan der være forskel på hvor godt et produkt fungerer out-of-box, og hvor godt det fungerer efter kalibrering. Det gælder også lydsiden. |
||
![]() |
||
Petergemma ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
![]() |
|
Point taken.... Det var nemt derfor jeg valgte at betale mig fra opsætning, således at tåbelig små fejl (men med stor betydning) blev elimineret. Jeg har intet problem med at anerkende, at der bare er folk der er bedre og har mere erfaring i opsætning og installation end jeg har.
Enig. Det er en god idé at tage fagmanden med i beslutningsprocessen. Jeg har benyttet forummet her, besøgt diverse fagbutikker og e-mailet frem og tilbage omkring mulige opsætninger bl.a. med Otto. Dog skal man som kunde altid huske at 99,999% af alle fagmænd er farvet i en eller anden grad og har nogle personlige præferencer som ikke nødvendigvis stemmer overens med kunden. Når man f.eks. går i HifiKlubben vil de (selvfølgelig) altid anbefale en NAD, Denon eller et af deres andre mærker uanset om man som kunde er ligesågodt tjent med Marantz, Onkyo eller noget helt andet. Brug fagmænd til sparring, men tag selv den reelle beslutning. |
||
TV: Pioneer 428XD
DVB-S: Force 536S-CV Receiver: Onkyo 705 Højtalere: 2xB&W XT 2, 2xB&W M-1, B&W XTC og B&W ASW608 HDD/DVD optager: Pioneer LX60D |
||
![]() |
||
Petergemma ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
![]() |
|
Et par billeder.... der skal nok komme flere senere. Som sagt mangler der kabelbakker, men det kommer TV: Pioneer 428XD Møbel: Frislev Bag lågerne: Onkyo 705 + Force 536S DVB-S, Pioneer LX60D. Fjernbetjeninger virker fint igennem stoffet. Højtalerne er B&W XT2 på stands og B&W XTC som center. Kablerne er Audioquest Baghøjtalerne er B&W M-1 |
||
TV: Pioneer 428XD
DVB-S: Force 536S-CV Receiver: Onkyo 705 Højtalere: 2xB&W XT 2, 2xB&W M-1, B&W XTC og B&W ASW608 HDD/DVD optager: Pioneer LX60D |
||
![]() |
||
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
|
Det er altså tilladt at savle når man ser dit setup - fuck hvor er det nice og stil på drengen. Og med proffesionel opsætning kan det jo kun være lige lige i skabet. Min kæreste synes jeg bruger for tid på dette forum - men man blir jo bidt af det .. he he
|
||
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
||
![]() |
||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
|
Kort og godt flot!
![]() |
||
![]() |
||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|
RIGTIG godt arbejde... Man sidder og bliver noget misundelig!!
![]() *savle* *savle* ... ![]() Med venlig hilsen |
||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||
![]() |
||
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
|
hvor er det bare fedt
![]() Jeg gætter på at Peter har set film siden november, og slet ikke har haft tid til at tage flere billeder ![]() ![]() |
||
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
||
![]() |
||
Halsted ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1086 |
![]() |
|
Jeg er pisse (undskyld udtrykket
![]() ![]() Ærgeligt at det koster kassen ![]() /Halsted |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |