|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Auchenbergdk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 02-December-2008 kl. 16:24 |
Fundet på nettet, har dog ikke prøvet det Sådan gør du som Digital kabel-tv-kunde hos YouSeeStart Cinema på din digitale boks (enten ved at vælge Cinema i guiden, i menuen eller trykke på VOD-knappen på fjernbetjeningen).
|
|
![]() |
|
huiron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Lyder da godt, hvilken pin kode er det vi snakker om?
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
Du skal ikke bruge pinkode til leje af den gratis film. Når filmen først er lejet, er den tilgængelig i 24 timer - også selv om du først lejer den kl. 9.55. |
|
![]() |
|
Auchenbergdk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Fundet under hjælp Yousee Hvad gør jeg, hvis jeg har mistet/glemt min pinkode til Cinema?Cinema anvender to forskellige koder:
Tip: Ønsker du kun at skulle huske én kode, kan du sætte Smartkort-pinkoden til samme kode som den personlige pinkode. Har du glemt eller mistet en af dine pinkoder, kan du ringe til vores Kundeservice på 80 80 40 40 |
|
![]() |
|
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() |
Nååå, jeg troede lige at julegaven var noget med, at deres boks, som jeg har betalt til i 3 måneder kom til at virke inden vi skrev 2009 :o) |
|
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
|
![]() |
|
jonasf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Hvilken film er det??
|
|
![]() |
|
larsvj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: DK-2830 Status: Offline Point: 431 |
![]() |
se evt. her... http://yousee.dk/publish.php?dogtag=ktv_priv_tv_eksi_ci_gf God fornøjelse |
|
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One * |
|
![]() |
|
jonasf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Øv også jeg har ikke min cinama pin kode.
Man tror det jo næsten ikke men der var en fejl på den føste regning så den fik jeg bud på at smide ud af yousee, dumme mig tænkte slet ikke på der var noget jeg måske skulle bruge. |
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
Det stod ikke på regningen men (måske) i det brev du fik boksen. Der var en, der tidligere skrev: Hvad gør jeg, hvis jeg har mistet/glemt min pinkode til Cinema?Cinema anvender to forskellige koder:
Tip: Ønsker du kun at skulle huske én kode, kan du sætte Smartkort-pinkoden til samme kode som den personlige pinkode. Har du glemt eller mistet en af dine pinkoder, kan du ringe til vores Kundeservice på 80 80 40 40
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
![]() |
hm, kunne være man skulle genanskaffe sig den pinkode der for længst er blevet væk. Meget underligt iøvrigt, begge mine bokse med harddisk hakkede så meget at de var fuldstændigt uanvendelige til at se tv på, altså indtil i forgårs siden da har der ikke været så meget som et eneste hak og mit signal er blevet kraftigere. Det skal lige siges at jeg ikke har lavet nogn ændringer. Det er jo en helt fin lille boks når den endelig virker, håber bare det bliver ved |
|
![]() |
|
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() |
Måske dumt spørgsmål,men kan den julegave optages på HDD? |
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
Den kan ikke optages på Samsung HD m/HDD. Den kan via scart optages på en anden HDD. |
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |