recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Julekonkurrence
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJulekonkurrence

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Status: Offline
Point: 355
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2010 kl. 18:10
Var det ikke sådan panasonic konkurrencen var?
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 1349
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2010 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Oprindeligt skrevet af fhansen fhansen skrev:

Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af fcbayern fcbayern skrev:

...hvor kan jeg se hvad jeg har vundet? Embarrassed

(hvis jeg vinder TongueBig smile)

Vi har ikke trukket nogen vindere endnu. Ville lige give flere chancen for at deltage.

Men vi har jo kontakt info på alle deltagere, så det skal nok lykkedes at finde vinderne Smile

/Lars

Det ærgrer mig hver gang i laver en "konkurrence" at det så er en reel lodtrækning istedet. Hvad med at lave en rigtig konkurrence hvor man eks. skal give et bud på  mange tv der sælges på landsplan eller noget hvor man aktivt har indflydelse på om man vinder?

Hvad med bare at være glad for at der er nogen konkurrence. Recordere har da også din slags konkurrencer. Jeg syntes der er en fin blanding mellem begge slags konkurrencer. Der har jo lige været den fra Dynaudio, som var som du ville have den. Nu er der en konkurrence som andre måske vil have den. Alle har mulighed for at være med.

Mvh

Frank

Behøver man være utaknemmelig bare fordi man laver et forslag til nogle ændringer? - Det var dog en underlig tankegang.

Desuden, så mindes jeg ikke nogen reel konkurrence. Det som har været før har udelukkende været at besvare spørgsmål for at opnå flere lod.. i en.. lodtrækningTongue

Igen, jeg giver bare et forslag til en reel konkurrence. 

Jeg har ikke sagt noget om at du er utaknemmelig, selvom dit indlæg dog bærer præg af negativitet som kunne tolkes som uteknemmelighed. Jeg pointerer bare at Recordere ikke nødvendigvis behøver at afholde konkurrencer. Det er da bare fedt at muligheden er der. Man deltager gratis og man er medlem gratis. Mange herinde er jo medlemmer frodi de søger assistance/hjælp i forbindelse med elektronik. Det er da synd hvis de er helt sat af i en konkurrence, fordi spørgsmålene bliver for svære. Når man laver det på denne, har alle jo også en lige chance for at vinde. Det er vel også fair nok en gang i mellem. Men dermed ikke sagt at jeg ikke forstår dit synspunktSmile. Jeg kan også godt selv lide sådanne konkurrencerWink
Til top
John G J Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-September-2004
Sted: Denmark
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2010 kl. 23:03
Jeg vil bare sige tak for en god mulighed til at vinde lidt præmier her til jul :-)

For mig og se, er begge typer konkurrencer da helt ok .....
De konkurrencer hvor man skal gætte eller vide lidt, tiltrækker eksisterende medlemmer.
De konkurrencer hvor man skal melde sig til nyhedsbreve og FB sider tiltrækker nye medlemmer...

Sgu da ren vind vind ...... ikk da !!

Jeg vandt selv 1000 kr gavekort til hififreaks for en del år siden....har bare ikke brugt det endnu...Tongue
john

Pioneer PDP-435fde

Pioneer DVR-440H-K

Pioneer VSX LX51

PS-3

JAMO SW 303E

JAMO 8 Series

APPLE TV
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2010 kl. 00:13

Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af fcbayern fcbayern skrev:

...hvor kan jeg se hvad jeg har vundet? Embarrassed

(hvis jeg vinder TongueBig smile)

Vi har ikke trukket nogen vindere endnu. Ville lige give flere chancen for at deltage.

Men vi har jo kontakt info på alle deltagere, så det skal nok lykkedes at finde vinderne Smile

/Lars

Det ærgrer mig hver gang i laver en "konkurrence" at det så er en reel lodtrækning istedet. Hvad med at lave en rigtig konkurrence hvor man eks. skal give et bud på  mange tv der sælges på landsplan eller noget hvor man aktivt har indflydelse på om man vinder?

Dén konkurrence findes da allerede! I hvertfald de seneste to år, har Lars startet en konkurrence, med ti spørgsmål omkring det kommende år. Den med flest korrekte svar vinder. Har du ikke deltaget i dem? Vi nærmer nemlig snart afslutningen på 2010-udgaven.  Wink

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu