recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Julemusik på Radio Soft?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Julemusik på Radio Soft?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Julemusik på Radio Soft?
    Sendt: 21-November-2018 kl. 09:12
De har gjort det et par uger nu
Der er et særligt sted reserveret i helvede til radiostationer, der spiller julemusik før/efter december
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
JanV. Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-August-2013
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JanV. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2018 kl. 09:50
Det er genialt! Alle radiostationer burde gøre det!
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2018 kl. 10:12
Ja, de burde gøre det hele året Hug
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2018 kl. 10:44

 Søg på nettet, så er der en del der har julemusik året rundt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2018 kl. 11:04
Man kan jo heldigvis skifte kanal.

Som du kan se, så er der forskellige holdninger til julemusik.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2018 kl. 11:08

 Ja, der er jo ingen tvang, og derved vel heller ikke en grund til at klage over det.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2018 kl. 11:13
Det skal bare være det rigtige julemusik sunget af Kim Larsen. Har Glemmebogen Jul & Nytår , og Værsgo i genoptryk på vej. Det blir en go jul i år🎄
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2018 kl. 11:32
så titlen på forsiden af rec.dk og vidste med det samme hvem der havde skrevet indlægget. 

Find en anden kanal. Der er masser af radio derude i æteren.
Til top
Henrik K Kristensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik K Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2018 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

De har gjort det et par uger nu
Der er et særligt sted reserveret i helvede til radiostationer, der spiller julemusik før/efter december

Nej. Jeg synes det er super hyggeligt.
Elsker julen... Smile

Til gengæld forstår jeg ikke meningen med opslaget her?
... det er jo så nemt at skifte kanal eller streame sin egen musik.
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2018 kl. 13:30
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

så titlen på forsiden af rec.dk og vidste med det samme hvem der havde skrevet indlægget. 

Find en anden kanal. Der er masser af radio derude i æteren.


claus_jac, det jeg hører dig sige er at min måde er skrive på er ved at blive berømt
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2018 kl. 14:04
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2018 kl. 07:19
Og nu vi er ved juleri i utide...
Jeg vil gerne se den danske julefilm "Den tid på året" i biografen, jeg tror den er sjov
Men jeg vil se den i dagene omkring jul, så hvorfor fik den premiere sidst i oktober så den måske ikke vises længere når vi er tæt på jul
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu