|
Julemusik på Radio Soft? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det sidste kan jeg godt følge dig i, men tror det er fordi der er for travlt op til jul, så for bedst muligt indtjening, lader de den køre fra oktober.
Mht. julemusikken, den må du længere ud på landet med. For min skyld må de godt lade den køre indtil påske, som man siger.
|
|
![]() |
|
millemis ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1791 |
lav dog én station med julemusik - og fri os fra det på alle de andre
![]() |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Nej jake51 - du er på ingen måde berømt. Tværtom. Det er i den grad berygtet.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6310 |
Se, der er en mand der har fattet det ![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6310 |
Jeg giver hermed dansken min officielle tilladelse til at høre julemusik ad libitum fra lørdag kl. 0:01
Absolut sidste dato for denne sæsonprægede aktivitet er 26/12 indeværende år |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |