recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Juleulvens setup (version done, mini stue)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Juleulvens setup (version done, mini stue)

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 21:23
Lad højttalen hænge fra loftet i en kæde i en passende højde, og træk ledningen oppe ved loftet, måske....
mvh Christian
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 1760
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2011 kl. 10:10
Det er set før at en højttaler hænger fra loftet. Det kan faktisk gå. Har set det med de små minipods eller nogle andre fra den serie. De hang i kæder. Smart smart.

Den nye hifistand ser noget flottere ud ja. hjalp meget. Sover I der også, nu det er en sovesofa?
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Juleulven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Juni-2008
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2011 kl. 11:23
@runeh: det er sjældent. Men der sq ikke noget bedre at vippe ryglænet ned, smide skankerne op og så ellers pifte hul på et par dåseøl og se tlotr extended i 1 hug :)
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2012 kl. 22:17
tænk engang... en dum blæser kortsluttede mit motherboard... så nu er systemet ændret t/ Intel I3, 4GB ram, 128GB SSD HDD, Gigabyte Z68 Motherboard... men stadig opsat m/DVBViewer, XBMC, W7 og henter film via min statinære...

Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2012 kl. 06:43
Ja, det må jeg nok sige gjorde noget af en forskel med det væghængte møbel. Smile

Det er tit der skal lidt til, at ændre meget.

Men ser ud til at være godt udnyttet, tror det er de færreste der har god lyd, på den lille plads,
Thumbs Up herfra.

Mvh. Rasmus
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2012 kl. 14:46
Så fik jeg smidt mit gamle TV ud ...og smidt et Plasma op og der jo bare kæbe måbende stor forskel ...  det er fantastisk ...  :-) Jeg sad dog lige lidt skævt for TV og har derfor refleksion direkte ind.... sidder man rent faktisk i sofaen de der 2m væk ser man intet...
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2012 kl. 14:54
Skønt at du har set åbenbaringen - tillykke med det!Cool

Og ja reflektioner er der, men ikke meget værre end et LCD med blank front. Man kan vel sige at det virker opdragende ikke at kunne se TV når solen bager udenfor Tongue
Til top
Stromgren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Januar-2010
Sted: Valby København
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stromgren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2012 kl. 19:40
Hyggelig lille bio, og go udnyttelse af pladsen
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver
Nad t557 Bluray
Dali Lektor 6 fronter
Dali Lektor Lcr Center
gale 3060 Bipolar Bag
Til top
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Fredensborg
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2012 kl. 23:07
God udnyttelse af pladsen. Jeg er også enig i, at det er imponerende hvad forskel et nyt møbel kan gøre.

Og godt valg af højttalere. Jeg har selv et sæt system 2 og jeg kan ikke forestille mig, at de nogensinde ryger på porten.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juleulven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 14:55
tilføjet en Synology DS411 inkl. 3 x 3TB Seagate Harddiske ....
opsat m/mediecenter + photostation + itunesserver .... nu skal jeg bare igang med, at Rippe datterens tegnefilm :)

nogen der har gode tips til hvilke værktøjer man bruger til det? tænker at lægge film fra DVD over på NAS i "fuld billedkvalitet" m/Dansk og Engelsk sprog ... men pille alt andet fra...
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 20:29
Da jeg for år tilbage rippede mine DVD'er, gjorde jeg det med  CloneDVD og  AnyDVD.

Men om man bruger det i dag ved jeg ikke og til BlueRay er det hvis nok Handbrake der bruges.

Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Maj-2011
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 22:11
Istedet for løsningen med kæder til din rear ht, så brug tynd wire, det virker!
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu