|
Juleulvens setup (version done, mini stue) |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lad højttalen hænge fra loftet i en kæde i en passende højde, og træk ledningen oppe ved loftet, måske....
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
Det er set før at en højttaler hænger fra loftet. Det kan faktisk gå. Har set det med de små minipods eller nogle andre fra den serie. De hang i kæder. Smart smart.
Den nye hifistand ser noget flottere ud ja. hjalp meget. Sover I der også, nu det er en sovesofa? |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
@runeh: det er sjældent. Men der sq ikke noget bedre at vippe ryglænet ned, smide skankerne op og så ellers pifte hul på et par dåseøl og se tlotr extended i 1 hug :)
|
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
tænk engang... en dum blæser kortsluttede mit motherboard... så nu er systemet ændret t/ Intel I3, 4GB ram, 128GB SSD HDD, Gigabyte Z68 Motherboard... men stadig opsat m/DVBViewer, XBMC, W7 og henter film via min statinære...
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Ja, det må jeg nok sige gjorde noget af en forskel med det væghængte møbel.
![]() Det er tit der skal lidt til, at ændre meget. Men ser ud til at være godt udnyttet, tror det er de færreste der har god lyd, på den lille plads, så ![]() Mvh. Rasmus |
|
![]() |
|
Så fik jeg smidt mit gamle TV ud ...og smidt et Plasma op og der jo bare kæbe måbende stor forskel ... det er fantastisk ... :-)
Jeg sad dog lige lidt skævt for TV og har derfor refleksion direkte ind.... sidder man rent faktisk i sofaen de der 2m væk ser man intet...
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Skønt at du har set åbenbaringen - tillykke med det!
![]() Og ja reflektioner er der, men ikke meget værre end et LCD med blank front. Man kan vel sige at det virker opdragende ikke at kunne se TV når solen bager udenfor
![]() |
|
![]() |
|
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
Hyggelig lille bio, og go udnyttelse af pladsen
|
|
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
|
![]() |
|
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 358 |
God udnyttelse af pladsen. Jeg er også enig i, at det er imponerende hvad forskel et nyt møbel kan gøre.
![]() Og godt valg af højttalere. Jeg har selv et sæt system 2 og jeg kan ikke forestille mig, at de nogensinde ryger på porten. ![]() |
|
![]() |
|
tilføjet en Synology DS411 inkl. 3 x 3TB Seagate Harddiske ....
opsat m/mediecenter + photostation + itunesserver .... nu skal jeg bare igang med, at Rippe datterens tegnefilm :) nogen der har gode tips til hvilke værktøjer man bruger til det? tænker at lægge film fra DVD over på NAS i "fuld billedkvalitet" m/Dansk og Engelsk sprog ... men pille alt andet fra...
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1845 |
Da jeg for år tilbage rippede mine DVD'er, gjorde jeg det med
CloneDVD og
AnyDVD.
Men om man bruger det i dag ved jeg ikke og til BlueRay er det hvis nok Handbrake der bruges. |
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Istedet for løsningen med kæder til din rear ht, så brug tynd wire, det virker!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |