recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Just Cause 2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJust Cause 2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Emne: Just Cause 2
    Sendt: 22-Februar-2011 kl. 22:37
Er dette spil noget værd? Jeg synes det ligner Uncharted lidt - bliver jeg slemt skuffet hvis jeg investerer i det?

Det kan ikke blive november hurtigt nok!!!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2011 kl. 23:50
Jeg har det til PC og måske er det bare mig, men jeg synes at den hook man har til at gribe fat i ting er forfærdelig at bruge, om det så bare er mig der er dårlig er også en mulighed.

Grafikken til PC er flot og lige umiddelbart kan man komme hen til alt man kan se, hvilket er lidt fedt, specielt eftersom det er et stort spil.

Jeg synes det var fedt at smadre militærbaser, men ud over det brugte jeg faktisk ikke særligt meget tid, det minder lidt om GTA. Jeg synes det var lidt fesent efter noget tid, så jeg tror du skal læse/se lidt reviews og nogle gameplay film af det.
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2011 kl. 00:01
Tak for svar.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2011 kl. 00:24
Jeg er lige gået i gang med det for 2. gang på ps3. Jeg brugte ca. 120 timer på det ved første gennemspilning, og jeg synes ikke hook'en er svær at bruge. Så snart du har spillet lidt tid bliver det en vane.

Det bliver dog lidt ensformigt da en del af missionerne minder om hinanden. Jeg synes også det var fedt at smadre militærbaser, men her er der heller ikke den store variation at hente. Der er ikke så mange forskellige baser, og ud over størrelsen på dem er der ikke den helt store forskel mellem dem.

Det minder i mine øjne ikke meget om Uncharted.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2011 kl. 00:25
Jeg har prøvet demoen på Xbox 360, og det minder meget om GTA, dog meget sjovere at svinge rundt med krogen så hvis du kan få det til MAKS 300kr så tror jeg at feter pengene værd

Husk jeg kun har prøvet demoen!
Til top
Ponduus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2008
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2011 kl. 13:41
Det er uden tvivl pengene værd! Smed godt og vel 100 timer efter det, da jeg havde i min PS3, og jeg nød hver eneste time. Hver eneste. 

Jeg ville sammenligne det mere med GTA end Uncharted, da det er openworld og du kan gøre stort set hvad der passer dig. 

Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2011 kl. 10:28
Så har jeg lige bestilt det her spil.

Det var et af de spil, jeg havde i baghovedet lige siden jeg prøvede demoen for lang tid siden. ville bare vente til det kom ned i pris.

De har det hos play.com til 12, 49 EU inclusiv levering. men kun idag.

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/15014588/Just-Cause-2/Product.html?searchstring=fl1pp1nggr34tde4l5&searchtype=allproducts&searchsource=2&searchfilters=s{fl1pp1nggr34tde4l5}%2b&cpage=1&urlrefer=search
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2011 kl. 10:45
Oprindeligt skrevet af Klondike Klondike skrev:

http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/15014588/Just-Cause-2/Product.html?searchstring=fl1pp1nggr34tde4l5&searchtype=allproducts&searchsource=2&searchfilters=s{fl1pp1nggr34tde4l5}%2b&cpage=1&urlrefer=search

Du kan risikere at komme til at betale ca. 275 kr. for spillet, hvis PostDanmark får fat i pakken da det koster over 80 kr.
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2011 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af Klondike Klondike skrev:

Du kan risikere at komme til at betale ca. 275 kr. for spillet, hvis PostDanmark får fat i pakken da det koster over 80 kr.

Hvis de røvere får fat i det, så ryger det bare retur.

Har dog bestilt derfra masser af gange uden problemer.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu