|
Justering af Lip Sync delay på Apple TV |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
Valde1936
Super bruger Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Simpel gennemgang på youtube
|
||
Valde1936
Super bruger Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hivs ikke du har gættet det hedder mit gamle apple tv, “Apple TV soveværelse”
hvis du bruger Netflix Eller andre mere profesionelle apps, kan du skifte speakers i samme pausemenu som du skifter subs og sprog, det er lidt smartere, kommer nok til DR i den store 2025 opdatering🤓
Redigeret af Valde1936 - 06-Marts-2020 kl. 11:40 |
||
Lars N
Super bruger Oprettet: 08-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Okay. Det er Airplay. For lige at snakke udenom, så bed jeg mærke i dine billede settings. Prøv at se denne video, så får du bedre billede..
|
||
Lars N
Super bruger Oprettet: 08-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men er lyd forbindelsen til gammel Apple TV ikke afbrudt når du genstarter Apple TV 4K?
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ift. Valde1936 og Ottilia's input så kunne det lyde som om, at DRTV stadig kan sende lyd til AirPlay 1 kilder (men ikke AirPlay 2).
Jeg må da lige prøve at se om jeg kan finde en gammel Apple TV med AirPlay 1 i skuffen.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Ottilia
Ny bruger Oprettet: 05-Marts-2020 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@ Rasmus Larsen
Jeg er sikker på, at jeg har den nye (elendige) DR App tvOS 13.3.1 Jeg vælger Indstillinger - Video og lyd - min AirPlay reciever, der er forbundet til fire højtalere. Det spiller 100 pct fra alle mine App’s - også DR’s nye. Finder det ganske mystisk, at det ikke fungerer for dig og Lars N. Har dog ikke AirPlay 2 på min Yamaha receiver, dvs, jeg kan ikke Airplay’e fra Apple TV til receiver og anden enhed samtidig - kan det være forklaringen?
Redigeret af Ottilia - 06-Marts-2020 kl. 17:59 |
||
Ottilia
Ny bruger Oprettet: 05-Marts-2020 Status: Offline Point: 9 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
@Lars N. Jeg fik skrevet det lidt klunset - jeg har den første Apple TV 4 (altså ikke 4K). Og ja, jeg er sikker på, at jeg har den nye (elendige) DR App
tvOS 13.3.1 De ældre modeller af Apple TV (1, 2 og 3) har ikke Apple Store og man kan ikke downloade App’s. Dem har jeg også et par stykker af, og bruges kun til AirPlay fra iPhone/iPad, når manden skal se fodbold på den store skærm i kælderen Men, som jeg skrev til Rasmus: Finder det ganske mystisk, at det ikke fungerer for dig og Lars N. Har dog ikke AirPlay 2 på min Yamaha receiver, dvs, jeg kan ikke Airplay’e fra Apple TV til receiver og anden enhed samtidig - kan det være forklaringen?
Redigeret af Ottilia - 06-Marts-2020 kl. 18:00 |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
DR app virker ikke i øjeblikket til live stream
|
||
Valde1936
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ved det godt, men hvis jeg gør som manden siger opstår et andet problem med mit tv, det begynder at flimrer når børnene ser Gurli gris, hvilket de gør en del🙄🙄🙄
|
||
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 233 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
fik testet lidt mere
1: Lyd ud til Homepod virker ikke fra AppleTV 2: Lyd ud til Yamaha receiver virker, den skifter til Airplay. Forskellen er at hvis jeg vælger receiver forsvinder hakket i Apple TV (HDMI), det gør det ikke hvis jeg vælger Homepod Både min receiver og mit AppleTV er kablet, Homepod er Wifi Min opsætning AppleTV —HDMI—> TV —HDMI—> Receiver Hmmm - ikke logisk, kan det være netværk Prøver at test med at Sætte AppleTV til Wifi i morgen
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har din Yamaha-receiver AirPlay eller AirPlay 2?
HomePod har AirPlay 2.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 233 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Yamaha RX-S601D er købt i 2018 og dermed kun Airplay1 og mener ikke den er opgraderet til Airplay2 via firmware update, det var kun 602 modellen
|
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |