|
JVC 2017 modeller |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
Tingkaer
Bruger Oprettet: 07-Marts-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 153 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Februar-2017 kl. 17:13 |
Er der nogen der kan fortælle mig hvornår de nye JVC '17 modeller (x5500/x7500/x9500) kommer til salg i dk?
Og er der nogen der har bestilt/tænkt sig at bestille de nye? Tænker der må komme noget udsalg på de gamle modeller også snart - kan det betale sig at købe ny eller gammel? Hvad tænker i? |
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6229 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er køber til en X5000, hvis en af jer vil have en af de nye modeller
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det ikke dumt at skifte nu når de stadig ikke er 4K og så se om de ikke kommer som LED laser næste år.
Er på nippet til deres Z1, men selv med den fine rabat jeg er tilbudt er det sindsygt mange penge. |
|
SVP03
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min X30 skal helt sikkert holde til jeg har råd til JVC med laser
|
|
Tingkaer
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skifter ikke, men skal i stedet anskaffe mig min første projektor. Z1 er helt klart uden for budget, og jeg tænker at de LED laser projektorer der (måske) kommer næste år formentlig også vil være uden for mit budget. Alternativet skulle være at købe en billigere/brugt projektor og så leve med 1080p de næste par år indtil 4k/laser er kommet ned i et prisleje hvor jeg kan være med. |
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo noget helt andet når man skal bruge en.
|
|
SVP03
|
|
Tingkaer
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er rigtigt :)
Selvom man jo har lyst til at vente på true 4k i stedet for eshift.. men man kan jo blive ved med at vente på en bedre teknologi desværre...
|
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du køber en med e shift, så slå det fra
|
|
SVP03
|
|
Tingkaer
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor i alverden skulle jeg bruge en masse penge på 4k-e-shift projektor og så slå det fra...?
|
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
Fordi det gør billedet mere upræcist, uskarpt om man vil.
Du ved godt hvad projektoren gør ? Man skal da ikke købe en JVC fordi den har e shift, men på grund af alle de andre kvaliteter. |
|
SVP03
|
|
SVP03
Funktioner
Tak(0)
|
Og det er IKKE en 4K projektor.
Nu skal det ikke lyde negativt om JVC, jeg har selv en med E shift. Redigeret af SVP03 - 02-Februar-2017 kl. 23:15 |
|
SVP03
|
|
dr gonzo
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
Funktioner
Tak(0)
|
SVP03 man må sige, at du går mod strømen. Alle anmeldelser jeg har læst, siger at E-shift er super godt, og at det er marginalt hvor meget bedre ægte 4k er. Hvilken projektor har du?
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |