recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC 32E70BU ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJVC 32E70BU ?

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
TeknikTumpe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Emne: JVC 32E70BU ?
    Sendt: 17-Maj-2007 kl. 08:46

Hejsa

Jeg har købt et JVC 32E70BU til 12999,-

Så er det at jeg vil høre om der er nogen som har erfaringer med dette tv ?

Virker det ud fra specifikationerne (http://www.jvc.se/product.php?id=LT-32E70BU) dyrt ?

Jeg har ikke forstand på fladskærme, men da jeg stod i forretningen synes jeg umiddelbart at billedet virkede bedre end på de andre på 32"

Mvh TeknikTumpe

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2007 kl. 08:52

Hej!

Jeg går ud fra at det er købt i El-Giganten?Tror det er en af deres "egne" modeller.Sys det lyder dyrt ud fra specs-men hvis det er deres egen model,kan du jo ikke sammenligne priser på den.det ser ud som om at den ikke engang har DIGITAL TUNER(DVB-T) indbygget......har du egen antenne,så skal du bruge sådan en.Jeg er dog sikker på at den teknisk svarer til en model med andet nummer,men tjek evt. denne side ud:www.godpris.dk.

Han er "Verdensmester" i JVC herhjemme(også på prisen)...hvis han har et bedre tilbud til dig,så ville jeg ikke tøve et sekund med at sende det andet retur.(du har jo fuld returret hos "mutanten")

Ring ham evt. op-de er rigtigt flinke.

lrev

Redigeret af lrev - 17-Maj-2007 kl. 09:04
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2007 kl. 09:06
Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Hej!

kender ikke modellen,men tjek denne side ud:www.godpris.dk

Han er "Verdensmester" i JVC herhjemme(også på prisen)...hvis han har et bedre tilbud til dig,så ville jeg ikke tøve et sekund med at sende det andet retur.

Ring ham evt. op-de er rigtigt flinke.

lrev

Det var da en alletiders side .

Jeg har lige kigget på siden, men kunne ikke finde min model.. Jeg er heller ikke vild med ideen om at købe det over nettet..jeg synes at der er et eller andet mere betryggende ved selv at kunne køre til købsstedet hvis der nu skulle vær noget galt med det .

Men mange tak for kommentaren og den billige side .

Må erkende at der ER købt i el-giganten, men jeg mener at det har digital tuner, men jeg tør ikke sætte penge på det

Redigeret af TeknikTumpe - 17-Maj-2007 kl. 09:09
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2007 kl. 09:09

Hej!

Jeg har tilføjet en del i mit indlæg......så du det?

Du skal IKKE være bange for at handle på nettet.......det er en KANON butik...og du er ofte bedre stillet.

Sys du skulle prøve at ringe dem op........måske han ved hvad din model svarer til af mere gængse jvc modeller.

lrev

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2007 kl. 09:25

Jep.. jeg nåede lige at læse din tilføjelse.

Grunden til at jeg ikke er vild med det over nettet er:

at jeg skal til at sende det retur, og at jeg ikke bare kan køre ind med det og se dem i øjnene hvis der evt. er noget helt galt med det .

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2007 kl. 09:29
Oprindeligt skrevet af TeknikTumpe TeknikTumpe skrev:

at jeg skal til at sende det retur, og at jeg ikke bare kan køre ind med det og se dem i øjnene hvis der evt. er noget helt galt med det .

det er ikke nødvendigt med øjenkontakt......du smider dem bare en mail....eller ringer,sværere er det ikke .

M.H.T at returnere det gamle,så er det en formsag hos mutanten.....de har en særlig skranke til den slags,og der bliver ikke stillet spørgsmål overhovedet.(du er ikke den første der benytter sig af deres returret...tro mig)

Men prøv at søge lidt på GODPRIS herinde i forum.......så skal du bare se løjer

lrev

Redigeret af lrev - 17-Maj-2007 kl. 09:30
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2007 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Oprindeligt skrevet af TeknikTumpe TeknikTumpe skrev:

det er ikke nødvendigt med øjenkontakt......du smider dem bare en mail....eller ringer,sværere er det ikke .

M.H.T at returnere det gamle,så er det en formsag hos mutanten.....de har en særlig skranke til den slags,og der bliver ikke stillet spørgsmål overhovedet.(du er ikke den første der benytter sig af deres returret...tro mig)

Men prøv at søge lidt på GODPRIS herinde i forum.......så skal du bare se løjer

lrev

Hehe jeg ved at de kan være nogle banditter... Jeg afleverede et fjernsyn i en el-gigant, og så fandt jeg så det nye i en anden el-gigant

Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2007 kl. 09:58

Hej "Tumpe".  

Og velkommen til forummet.

Jeg er helt enig med "Irev", den er alt - alt for dyr.

Efter som jeg har forstået det, så er det en nøjagtig variant af "R70" modellen som El-Giganten har bedt om at få lavet.
Prøv lige at se priserne på "R70" modellerne (som altså er dens "tvillinge-brødre") hos www.godpris.dk ... Synes du virkelig at den er de flere penge værd???
Og så er det ydermere en "gammel" model, der kom allerede i år 2005.

Fatter simpelthen ikke, at "El-G" stadig tager alle de penge for den.

Til en billigere penge, kan du endda hos "God Pris" få den nyeste variant som nu hedder "R71", den afløste "R70" modellen i efteråret 2006.
Og den er med en nyt opdateret SoftWare og nyt Panel og skulle altså "normalt" være et bedre køb end "E/R70" modellerne er.

Du kan endda OGSÅ og stadig BILLIGERE nå at få JVC's topmodel: LT32X70, og der får du virkelig et rigtigt lækkert TV, med et virkelig flot billede og en rigtig lækker lyd... (Jeg kender det, da jeg har haft sådan et i 3/4 år.)

Og at handle over nettet, som f.eks. hos "God Pris", det skal du ikke være bange for... Det er rigtig flinke mennesker og de yder virkelig god service... Priserne på deres produkter er forresten incl. levering.

Hvis du tænker: Jamen hvad nu, hvis det går i stykker... Tjaaa, så foregår det på den måde, at du tager kontakt til "Godpris", der sender dig nogle papirer du skal udfylde, hvor du så bl.a. forklarer fejlen. og pakker fjernsynet ned i kassen, og venter på fragtmanden.
Ham har "God Pris" nemlig også sørget for at bestille.
Derefter bliver det kørt til JVC's værksted og rep. og så bliver det leveret igen på din adr. når det er færdigt... Altsammen uden at det koster dig en krone.  ... Kan det være nemmere???

Redigeret af Pokerface - 17-Maj-2007 kl. 10:19
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2007 kl. 10:14

Tak..Pokerface...

Vi må sgu lige have ham "rettet" til..

lrev

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2007 kl. 10:16

He he, nemlig.  

Mvh. Frede.

Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2007 kl. 11:14

Hej igen"TeknikTumpe".......(frygteligt navn der..

Her er et billede af den sprit nye TOPMODEL fra JVC(venter selv på den)

Hvis det har din interesse...herhjemme skule den vist nok komme til at hedde DP8 med indbygget DVB-T.

lrev

Redigeret af lrev - 17-Maj-2007 kl. 11:17
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2007 kl. 12:14

Hej.

Irev > Ser ellers fornuftig ud.  ... Ved du om det er den der er tænkt som afløser for "X70" modellen, jeg havde???

Mvh. Frede.

Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu