|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
TeknikTumpe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() Sendt: 17-Maj-2007 kl. 08:46 |
|
Hejsa Jeg har købt et JVC 32E70BU til 12999,- Så er det at jeg vil høre om der er nogen som har erfaringer med dette tv ? Virker det ud fra specifikationerne (http://www.jvc.se/product.php?id=LT-32E70BU) dyrt ? Jeg har ikke forstand på fladskærme, men da jeg stod i forretningen synes jeg umiddelbart at billedet virkede bedre end på de andre på 32" Mvh TeknikTumpe |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Hej! Jeg går ud fra at det er købt i El-Giganten?Tror det er en af deres "egne" modeller.Sys det lyder dyrt ud fra specs-men hvis det er deres egen model,kan du jo ikke sammenligne priser på den.det ser ud som om at den ikke engang har DIGITAL TUNER(DVB-T) indbygget......har du egen antenne,så skal du bruge sådan en.Jeg er dog sikker på at den teknisk svarer til en model med andet nummer,men tjek evt. denne side ud:www.godpris.dk. Han er "Verdensmester" i JVC herhjemme(også på prisen)...hvis han har et bedre tilbud til dig,så ville jeg ikke tøve et sekund med at sende det andet retur.(du har jo fuld returret hos "mutanten") Ring ham evt. op-de er rigtigt flinke. lrev
Redigeret af lrev - 17-Maj-2007 kl. 09:04 |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
TeknikTumpe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
|
Det var da en alletiders side Jeg har lige kigget på siden, men kunne ikke finde min model.. Jeg er heller ikke vild med ideen om at købe det over nettet..jeg synes at der er et eller andet mere betryggende ved selv at kunne køre til købsstedet hvis der nu skulle vær noget galt med det Men mange tak for kommentaren og den billige side
Må erkende at der ER købt i el-giganten, men jeg mener at det har digital tuner, men jeg tør ikke sætte penge på det Redigeret af TeknikTumpe - 17-Maj-2007 kl. 09:09 |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Hej! Jeg har tilføjet en del i mit indlæg......så du det? Du skal IKKE være bange for at handle på nettet.......det er en KANON butik...og du er ofte bedre stillet. Sys du skulle prøve at ringe dem op........måske han ved hvad din model svarer til af mere gængse jvc modeller. lrev |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jep.. jeg nåede lige at læse din tilføjelse. Grunden til at jeg ikke er vild med det over nettet er: at jeg skal til at sende det retur, og at jeg ikke bare kan køre ind med det og se dem i øjnene hvis der evt. er noget helt galt med det |
||
![]() |
||
![]() |
|
det er ikke nødvendigt med øjenkontakt......du smider dem bare en mail....eller ringer,sværere er det ikke . M.H.T at returnere det gamle,så er det en formsag hos mutanten.....de har en særlig skranke til den slags,og der bliver ikke stillet spørgsmål overhovedet.(du er ikke den første der benytter sig af deres returret...tro mig) Men prøv at søge lidt på GODPRIS herinde i forum.......så skal du bare se løjer lrev Redigeret af lrev - 17-Maj-2007 kl. 09:30 |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hehe jeg ved at de kan være nogle banditter... Jeg afleverede et fjernsyn i en el-gigant, og så fandt jeg så det nye i en anden el-gigant |
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
Hej "Tumpe". Og velkommen til forummet. Jeg er helt enig med "Irev", den er alt - alt for dyr. Efter som jeg har forstået det, så er det en nøjagtig variant af "R70" modellen som El-Giganten har bedt om at få lavet. Fatter simpelthen ikke, at "El-G" stadig tager alle de penge for den. Til en billigere penge, kan du endda hos "God Pris" få den nyeste variant som nu hedder "R71", den afløste "R70" modellen i efteråret 2006. Du kan endda OGSÅ og stadig BILLIGERE nå at få JVC's topmodel: LT32X70, og der får du virkelig et rigtigt lækkert TV, med et virkelig flot billede og en rigtig lækker lyd... (Jeg kender det, da jeg har haft sådan et i 3/4 år.) Og at handle over nettet, som f.eks. hos "God Pris", det skal du ikke være bange for... Det er rigtig flinke mennesker og de yder virkelig god service... Priserne på deres produkter er forresten incl. levering. Redigeret af Pokerface - 17-Maj-2007 kl. 10:19 |
||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak..Pokerface... Vi må sgu lige have ham "rettet" til.. lrev |
||
|
||
![]() |
||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
|
He he, nemlig. |
||
Mvh. Frede.
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej igen"TeknikTumpe".......(frygteligt navn der.. Her er et billede af den sprit nye TOPMODEL fra JVC(venter selv på den) Hvis det har din interesse...herhjemme skule den vist nok komme til at hedde DP8 med indbygget DVB-T. lrev
Redigeret af lrev - 17-Maj-2007 kl. 11:17 |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej. Irev > Ser ellers fornuftig ud. |
||
Mvh. Frede.
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |