|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
||||
Hej! Jeg ved blot at det skulle være den nye topmodel i 32" srørrelsen. Den kommer også magen til,men uden DVB-T. Det er noget jeg har fra Casper Godpris. Pokerface:Kan du fortælle mig hvordan remoten fungerede på dit.....var den meget retnings-følsom?(det kan jeg nemlig slet ikke holde ud hvis de er) lrev Redigeret af lrev - 17-Maj-2007 kl. 12:21 |
|||||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|||||
![]() |
|||||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
||||
Okay, jamen så er det nok den... Har nemlig også fornylig fået at vide, at der var en ny JVC "topper" på vej, og at de derfor nok lavede lidt tilbud på "X70eren", og det kan jeg jo se, at de netop har gjort.
![]() Redigeret af Pokerface - 17-Maj-2007 kl. 12:24 |
|||||
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|||||
![]() |
|||||
alstrup71 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() |
||||
Så må jeg have gjort en rigtig god handel Jeg købte mit JVC LT-32R70BU hos wupti.com til 4999 kr., hos godpris.dk koster samme tv 7999 kr. http://www.godpris.dk/shop/productinfo.asp?id=LT32R70BU |
|||||
32" JVC LT-32R70BU
Philips Blu-ray afspiller Logitech Z-5300 THX 5.1 Surround Xbox 360 Pioneer CLD-S315 Laserdisc |
|||||
![]() |
|||||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
||||
Ja...det må du ha`gjort. Det må du ikke gå og være ked af.......men som du ved:Ingen regel uden undtagelse lrev |
|||||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|||||
![]() |
|||||
alstrup71 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() |
||||
De kørte tilbud på det i 1 dag http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/LT-32R70BU_(Wupti) .html Lige nu har wupti også tilbud på et Samsung LE-32S62 til kun 4999 kr. http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/Le-32s62_(Wupti).h tml |
|||||
32" JVC LT-32R70BU
Philips Blu-ray afspiller Logitech Z-5300 THX 5.1 Surround Xbox 360 Pioneer CLD-S315 Laserdisc |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Hej! Ja...billigt, jeg har selv lige købt et ekstra køl/frys skab til kælderen hos dem......de er også rimelige med deres hvidevarer. lrev
|
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
TeknikTumpe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
||||
Pyhh.. jeg føler mig pludselig sådan lidt Men hey så har i da min undskyldning til at jeg har kaldt mig det som jeg har kaldt mig Passer det virkelig at det ikke vil koste mig en krone at få det til rep. hos godpris ? og kører de med låne-tv i mellemtiden ? Problemet er så også bare at hvis jeg køber en nyere model, så har jeg jo ikke stået og set på det.. den JVC jeg har nu har jeg både set på i butikken, og haft hjemme, så da ved jeg at jeg synes billedet er godt PS. jeg er en Q.... ja ja ja.. jeg kommer selv lige med den så i slipper.. "tsk tsk..kvinder og teknik" |
|||||
![]() |
|||||
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
||||
Jamen kære "Tumpe"... Uhaa. He he... Nej.. Du skal nu ikke ta' det så tungt, hvis vi sku' drille lidt herinde. Men jeg havde nu slet ikke haft mistanke om at du var K, så din uvidenhed har nok alligevel ikke været så særpræget endda. Men Ja, det er rigtigt det er gratis, det kræver købeloven faktisk, og det var også hvad jeg selv fik at hos "God Pris"... Men et låne TV??? Helt ærligt så tror jeg det faktisk ikke, så skal det da vist være en helt speciel rep. der vil meget lang tid, ellers så tror jeg det godt nok ikke. Men kan man egentlig få det ret mange steder mere, uden at man skal betale for det??? Det er selvfølgelig rigtigt, at du har set TV'et i butikken, men ofte er der et meget ringe signal i sådan en butik, og så får du alligevel ikke det korrekte indtryk af det du ser... Og i f.eks. "El-G", får du ofte IKKE en ordentlig faglig vejledning, men derimod en ordentlig gang "salgsgas", der er jo ikke mange "fagmænd" ansat der, de fleste er "studerende", der har sig et midlertidigt job, og mange af dem har altså ingen faglig viden, men holder sig den standard "salgstale" de nu engang har "lært" på en ½ time inde på kontoret. Og forresten, så er der jo også 14 dages fortrydelsesret hos God Pris, men selfølgelig mod, at du selv betaler forsendelsen
Redigeret af Pokerface - 17-Maj-2007 kl. 14:19 |
|||||
Mvh. Frede.
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Hej! Det med at du har set denne hjemme,betyder jo bare at du skal købe den som SVARER TIL DEN DU HAR NU(den hedder bare noget andet ude i den virkelige verden) Så.....jeg kan ikke se at der er nogen risiko overhovedet......bliver du "hvor du er nu"...bliver du snydt-så enkelt er det lrev |
|||||
|
|||||
![]() |
|||||
TeknikTumpe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
||||
Jeg ved ved ikke om der stadig er noget som der hedder låne-tv, men det ville da være rart for det er da lidt surt at kigge ud i luften imens det bliver lavet
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Jo..det sidder jeg også og tænker på nu.. for der er da godt nok stor forskel på prisen |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Hej. Undskyld jeg overså dit indslag lidt, tidligere på dagen. Men ja, det var da forrygende billigt, den pris du der fandt det til. Men så er det jo også en helt forrykt pris at "TeknikTumpe" har givet for faktisk samme TV hos "El-G", bare fordi at den hedder "E" istedet for "R".
Det har du helt ret i... Det fik man jo også altid i "gamle dage", og i mange mindre forretninger gør man det da sikkert også ofte endnu. Redigeret af Pokerface - 17-Maj-2007 kl. 18:19 |
|||||
Mvh. Frede.
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |