|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
TeknikTumpe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Tja... Jeg har siddet og gruet over det hele dagen.. og det ryger retur i morgen.. Mange tak for jeres kommentarer, jeg tror at jeg vil undersøge det nærmere hos den der godpris |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Bare for at forvirre dig yderligere burde du måske tage dig et nærmere kig på et Panasonic TH37PX70 som lige har været på fælleskøb her på recordere til lidt over 9k. (hvor der blev solgt mere end 300 tv i størrelserne fra 37" til 50", så det er bestemt et populært tv til prisen).. hvis du går op i at farverne skal være meget realistiske og sort skal se helt sort ud så er dette et bedre valg end et LCD tv i samme prisklasse, og det er nyeste model fra Panasonic med et væld af tilslutningsmuligheder (hdmi og pc tilslutningsmulighed), og den har indbygget DVB-T Tuner for digitalt tv. Jeg har selv købt min TH37px70 hos Geco til 8999,- kr frit leveret til din adresse så du skal ikke tænke på at få det transporteret hjem.. og det er importeret via Panasonic DK så servicen er sikret via dem... de har den stadig på deres hjemmeside godtnok som bundle køb med et mediacenter, men er du heldig kan du måske stadig nå at købe det til de 8999,- Jeg tror dette vil være et særdeles godt alternativ til den skærm du vil returnere også kan du endda spare penge, som du feks kunne vælge at købe en Panasonic Hardisk DVD optager for.. hvis ikke du allerede har en.. bare et godt tip Redigeret af rhsin - 17-Maj-2007 kl. 20:39 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Ohhh "rhsin", det er jo næsten ondt, det du der gør. Kan hun stadig få det til de ca. 9 - 10.000 kr. så er det et virkelig lækkert TV at få fat i... Men skal hun op "normalprisen" som måske bliver på noget der ligner 12.000 kr, så mener jeg stadig hun skal vælge det TV til den pris hun selv synes bedst om. Som sagt, det er efter min mening et forrygende godt TV til prisen, men så er det altså heller ikke bedre. Jeg synes fortsat at I overdriver meget, når I roser Plasma-skærmene.
Redigeret af Pokerface - 17-Maj-2007 kl. 22:33 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
TeknikTumpe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Jeg har jo prøvet et 37" men det er for stort, jeg kan ikke sætte det langt nok væk, så billedet kommer til at se forfærdeligt ud Og hvad angår en dvd optager, så har jeg købt sådan en, det er en LG RH199H.. og denne er jeg meget tilfreds med |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! hvilket 37" tv var det som du prøvede? Hvor lang ca. var afstanden? lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej "TeknikT". Okay, men må jeg så lige spørge om hvor lang afstand du har til din skærm, for lige der, har "Pana" Plasma skærmen nok den fordel, at du ikke behøver særlig langt væk fra den. Men har du været uheldig at få fat i en af de mange "mindre gode" LCD-skærme som findes på markedet, (dem er der nemlig rigtig mange af, selv blandt de store og kendte mærker) så kan det godt være svært at komme langt nok væk fra skærmen. Ringer du evt. til God Pris idag, så prøv dog lige for tilfældets skyld, at spørge efter, hvad han skal have for den nye Panasonic Plasma 37". http://www.godpris.dk/shop/productinfo.asp?id=TH37PX70 Og som sagt, til prisen - er det et super lækkert TV, du helt sikkert vil blive rigtig glad for, hvis du har plads til det. Redigeret af Pokerface - 18-Maj-2007 kl. 07:14 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Pokerface jeg er faktisk helt enig, det er osse derfor jeg skriver sammenlignet til prisen, og her er mit udgangspunkt også de ca. 9k som panaen kostede... det burde være muligt fortsat at finde den til ca. den pris.. måske +500,- edit måske endda "lidt" mere.. men så mener jeg også at grænsen er ved at være nået.. så er der andre muligheder man bør overveje..... TeknikT hvis du sidder 2-3 meter fra skærmen så mener jeg sagtens 37" skærmen kan gå... det er jo kun 5" mere i diagonalmål kontra den skærm du allerede havde... det er altså hurtigt noget man vænner sig til, der kan være urtrolig stor forskel fra skærm til skærm hvordan billedet ser ud når man er ca. 2 meter fra, så der kan du ikke skære alle over en kam... og det afhænger også af hvilket inputsignal du har for her er der osse meget at hente på kvaliteten. Men som pokerface skrive prøv at at hør både godpris.dk og hør også geco.dk for hvis du et af stederne lykkedes dig at komme på en pris omkring 9t-9,5t kr for panasonic TH37PX70 så mener jeg du skal slå til... hvis ikke så sig du lige vil tænke dig om, og kom så tilbage i gruppen og forhør dig. Redigeret af rhsin - 18-Maj-2007 kl. 10:56 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
"hvis ikke så sig du lige vil tænke dig om, og kom så tilbage i gruppen og forhør dig."skrev rhsin.
Hej! Hvorfor nu det? Hvorfor ikke bare returnere det,og købe det som svarer til(R70) hos godpris til 8k.......så er der sparet 5k,og damen har stadig det tv hun syntes så godt om lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jo mulighederne og rådene er jo så mange... så det bedste råd er vel at tage ud i en butik prøv og kig på billedet og køb den man bedst kan lide... nu har der jo været råd på både 32" lcd og 37" plasma.. og udgangspunktet var jo mere end 12k ofret.. så prøver egentligt bare at pege en model ud hvor der er value for money og ikke kun det billigste. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Det er også fint nok-men:Udgangspunktet var et tv som damen var rigtigt godt tilfreds med(sammenlignet med de andre i butikken efter hendes smag).....men som hun bare havde betalt ALT for meget for. Jeg ville da også klart vælge DIT forslag...ingen tvivl om det,men jeg er bare ikke sikker på at det er det der eftersøges . lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen jeg tror da alle er interesseret i også at høre hvad folk mener er bedste køb til pengene uden at overskride det oprindelige budget. Og det var egentligt derfor jeg valgte at komme med min anbefaling til trods for jeg vidste det måske kunne skabe større forvirring. Jeg mener fortsat udfra hvad jeg har set at skal det bruges til alm tv og at kan Pansonicskærmen (TH37PX70) stadig købes til mellem 9k-10k, så syntes jeg klart hun skal have det med i overvejelserne.... jeg har selv købt skærmen ubeset.. og er ikke skuffet.. jeg ved jeg kan købe noget som er bedre... men jeg ved også at prisskiltet i så fald vil være mindst 5k-6k mere for også at få den indbyggede dvb-t tuner med.... hvadenten det så var en LCD eller plasma jeg holdt det op mod. Bare fordi hun skriver hun er tilfreds med den "gamle" skærm betyder ikke at hun måske også vil opleve en bedre kvalitet på panaen.. især når det nu nævnes en bekymring om at skærmen bliver for stor derved dårligt billede... for det er jo bestemt ikke min erfaring... man kan faktisk sidde rimeligt tæt på panaen uden den virker grødet og grumset (det afhænger naturligvis altid af kilden, men jeg syntes den gør det godt), så det kan godt være den er lidt større men det kan jo være den løser problemet med at den ser bedre ud tættere på end det som oprindeligt var prøvet... det er jo sket meget siden den JVC skærm kom frem (var der ikke nogle der skrevet modellen var op til 1 år eller mere gammel?), så der var måske anyway fornuft i at gå efter en af de nyeste modeller som trods alt holder sig noget under den oprindelige pris også glæde sig over et bedre billede samtidigt |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Som sagt tidligere:Vi 2 er enige,men det var bare min fornemmelse at damen var ved at slå flik-flak bare ved tanken om at skulle køre til El.G. een gang til for at returnere,og"hva`nu hvis den nye ikke er lige så god som den jeg har nu"-og "jeg er forvirret og rundtosset" Anyway:Pana px er "pricewinner" lige nu(og har været det med den forrige model også.....ENIG. Jeg HAR forsøgt at spørge til afstanden til hendes tv,da jeg (som flere andre)undrede mig over at en 37" plasma skulle være "så stor så billedet blev dårligt" Men det er der endnu ikke blevet svaret på. lrev
|
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |