recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC 32E70BU ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJVC 32E70BU ?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
TeknikTumpe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2007 kl. 10:23
Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Jeg HAR forsøgt at spørge til afstanden til hendes tv,da jeg (som flere andre)undrede mig over at en 37" plasma skulle være "så stor så billedet blev dårligt"

Men det er der endnu ikke blevet svaret på.

lrev

Hejsa

Beklager at jeg ikke har svaret før, jeg var hos min far hele dagen i går  , og så kan jeg fortælle at JVC røg retur til El-Giganten i går morges

Jeg sidder ca. 2 m. fra tv`et...  og efter hvad jeg kan huske så var hitachi et lcd tv , så jeg har slet ikke haft prøvet et plasma tv..

Jeg har haft kigget rundt for at finde specifikationerne på JVC´erne, og da jeg havde dem klar, ringede jeg så til godpris..  Der var en alletiders sælger som selv kontaktede en anden, for at høre de nøjagtige forskelle på de forskellige JVC... Det viste sig som i havde nævt, at E70 (som jeg havde købt) var den samme som R70, der var vidst umiddelbart kun udseendet til forskel og at E-modellen er El-Gigantens egen .

Det viste sig at godpris havde tilbud på det jeg ville have "R70", men der var jo lige det lille problem, at jeg først ville få penge fra El-Giganten på mandag, og jeg var self. bange for at de så ville have udsolgt til den tid... men men men.. sælgeren fortalte at hvis jeg bestilte det nu, så ville pengene først blive trukket når tvet blev sendt.. så jeg har bestilt tvet, og har også allerede fået mail fra dem. (kan kun sige kanon service)

Nu er jeg så hamrende spændt om de virkelig er ens billedmæssigt.. hvis mit held er vendt, så har med jeres hjælp herinde sørget for at jeg får det tv som jeg ønsker til 4999,- istedet for de 12999,- som je gav ved El-Giganten.. det er sat.. en stor besparelse .

Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2007 kl. 10:36

Hej.

SÅDAN.  ... Så ka' de lære det ka' de.  

Godt gået... Håber du bliver tilfreds, men det tror jeg nu du gør.

Og hvad søren skal du dog så bruge den besparelse til, holder du ikke en lille fest for os herinde???

Nå nej, nok ikke - men jeg kan da så sige som din far ville ha' gjort: "Brug dem nu fornuftigt min pige".  

Tillykke med handelen.

Redigeret af Pokerface - 19-Maj-2007 kl. 10:41
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2007 kl. 11:12

Jamen ser du.. jeg har allerede købt en dvdoptager, og på onsdag skulle jeg gerne få et homecinema sæt, men nu er der så den store forskel, at jeg har fået alle 3 ting for samme penge som for det tv fra mutanten .

Jeg håber virkelig at det er det samme som jeg får, for hvis det er tilfældet, så kan jeg jo betale noget af det lån af som jeg har taget for at kunne købe tingene .

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2007 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af TeknikTumpe TeknikTumpe skrev:

Jamen ser du.. jeg har allerede købt en dvdoptager, og på onsdag skulle jeg gerne få et homecinema sæt, men nu er der så den store forskel, at jeg har fået alle 3 ting for samme penge som for det tv fra mutanten .

Jeg håber virkelig at det er det samme som jeg får, for hvis det er tilfældet, så kan jeg jo betale noget af det lån af som jeg har taget for at kunne købe tingene .

Dejligt at kunne spare så mange penge tillykke med det ..... og betale gæld af er altid noget af det mest fornuftige man kan gøre... ikke det sjoveste... men alligevel

Mvh

René
Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2007 kl. 12:50
Oprindeligt skrevet af TeknikTumpe TeknikTumpe skrev:

Hejsa.

Jamen jamen, det må da vist sige at være fornuftigt så.  

Men jeg tror nu også, at det er samme TV som du havde... Du skrev jo, at de fra "God Pris", ringede til en anden person for at høre... Og jeg tror faktisk godt jeg ved hvem det er - der er sikkert en ved navn "Brian", herinde på forummet kendt under bruger-navnet: "BrianJVC".
Han er netop ansat hos JVC Danmark, og det er også fra ham, at jeg at ved, at de to apparater er identiske, lige bortset fra design (farven på kabinettet) og så de der "bogstaver"... Og måske kan man egentlig bedst lide den i "El-G's" farvekombination, men jeg syntes altså også lige at de farver kunne nu også købes fo'r dyrt, og derfor advarede jeg dig.

Og endnu engang - så: Held og lykke med alt dit nye "legetøj".

NB. Jeg tror forresten gerne, at et 37" LCD-TV er ved at være for stort til den se-afstand du har, medmindre det da lige er et af de nye 100-120 hz der er dukket op her på sidste, og som koster "kassen"... Eller som vi også skrev, at det er et Plasma.

Redigeret af Pokerface - 19-Maj-2007 kl. 13:01
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2007 kl. 15:43

Takker.. jeg håber virkelig at det er det samme tv, for så kan det jo bare ikke blive bedre .

I har virkelig været en stor hjælp herinde, og jeg er da vildt glad for at jeg spurgte mig om .

Og hvad angår gælden, ja det er surt  men nu kan jeg da betale noget af det retur, og så går det også hurtigere med at få det hele betalt, så jeg virkelig kan sige at det er mit "købt og betalt" .

Det 37" lcd, var slet ikke til at holde ud, eller rettere da jeg satte det i en ende af lejligheden og gik ud i gangen var det temmelig lækkert at se på, men den holder jo ikke i længden .

Jeg ved ikke hvem sælgeren talte med, men det skulle være en enten fra jvc, eller en som ihvert fald havde forstand på jvc.. så jeg vil mene at jeg fik svar på de ting som jeg spurgte om, + jeg ikke blev snydt til at købe noget dyrere...så det kalder jeg dælme service .

Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu