lrev skrev:
Jeg HAR forsøgt at spørge til afstanden til hendes tv,da jeg (som flere andre)undrede mig over at en 37" plasma skulle være "så stor så billedet blev dårligt"
Men det er der endnu ikke blevet svaret på.
lrev |
Hejsa
Beklager at jeg ikke har svaret før, jeg var hos min far hele dagen i går , og så kan jeg fortælle at JVC røg retur til El-Giganten i går morges 
Jeg sidder ca. 2 m. fra tv`et... og efter hvad jeg kan huske så var hitachi et lcd tv , så jeg har slet ikke haft prøvet et plasma tv..
Jeg har haft kigget rundt for at finde specifikationerne på JVC´erne, og da jeg havde dem klar, ringede jeg så til godpris.. Der var en alletiders sælger som selv kontaktede en anden, for at høre de nøjagtige forskelle på de forskellige JVC... Det viste sig som i havde nævt, at E70 (som jeg havde købt) var den samme som R70, der var vidst umiddelbart kun udseendet til forskel og at E-modellen er El-Gigantens egen
.
Det viste sig at godpris havde tilbud på det jeg ville have "R70", men der var jo lige det lille problem, at jeg først ville få penge fra El-Giganten på mandag, og jeg var self. bange for at de så ville have udsolgt til den tid... men men men.. sælgeren fortalte at hvis jeg bestilte det nu, så ville pengene først blive trukket når tvet blev sendt.. så jeg har bestilt tvet, og har også allerede fået mail fra dem. (kan kun sige kanon service)
Nu er jeg så hamrende spændt om de virkelig er ens billedmæssigt.. hvis mit held er vendt, så har i med jeres hjælp herinde sørget for at jeg får det tv som jeg ønsker til 4999,- istedet for de 12999,- som je gav ved El-Giganten.. det er sat.. en stor besparelse
.