|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lgpost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() Sendt: 04-September-2006 kl. 17:58 |
Jeg har set dette tv på nette JVC 32x70UB til € 1133 og det er med fragt til DK. Det er hos http://www.medianess.de Og er der nogen som ved noget om dem? Redigeret af lgpost - 05-September-2006 kl. 16:02 |
|
![]() |
|
lgpost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() |
Ikke nogen som ved noget??
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Jo da, og jeg synes det er et rigtig lækkert fjernsyn. Men alt dette har jeg skrevet MEGET MERE om, i det fælleskøb der lige har kørt.... Hmmmm, tror faktisk det stadig gør det, prøv lige at se lidt i emnerne. Men men men, pas lidt på med at handle i Tyskland, især når det gælder JVC. Nå men, held og lykke hvis du handler, det er ihvertfald et rigtigt lækkert TV, med vel nok markedets bedste lyd, ihvertfald i prisklassen. |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |