|
JVC 4K-projektor (DLP) for 22K |
Besvar |
Forfatter | ||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6238 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-April-2018 kl. 13:03 |
|
https://www.av-connection.dk/?PGr=11651
Det skal blive interessant at læse de første reviews Jeg er meget overfølsom overfor de slemme DLP-regnbuer, så jeg beholder højst sandsynligt min X5000 |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er en tilsnigelse at kalde den native 4K. Den pixelshifter på samme måde som Optoma UHD 60/65, Acer M550 osv. De er alle bygget på det samme TI chipset. Umiddelbart vil jeg tro at den performance mæssigt kommer til at minde meget som UHD65
|
||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4462 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Enig - men ikke desto mindre har den samme skarphed som en native 4K Sony hvis man stoler på reviews.
|
||
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
DLP er bare skarp - FULL HD eller 4K
|
||
Jonas Bojer
Guld medlem Oprettet: 10-April-2008 Sted: Århus C Status: Offline Point: 801 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er native? hvis der vises 4K antal pixels på billedet så er det da native 4K. En projektor med 4 stk, 1080P chip vise billedet på en gang ville det også være native 4K Denne Chip viser jo det halve af 4K 2 gange så hurtigt at øjet ikke kan se det derfor er det 4K ;O) Hilsen Jonas Bojer |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |