recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC 56" køb i UK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJVC 56" køb i UK

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2006 kl. 21:17
Hmm. Jeg ville sq nok snuppe en Pioneer 

Nærmest per default bare et bedre TV end noget som helst fra JVC.

Redigeret af Naiera - 26-September-2006 kl. 21:17
Til top
Riot Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2006 kl. 23:32
Den model jeg linker til, skulle ha en formidabel billedekvalitet og lysstyrke (har ikke fået set det endnu). Men så er der også det med det skal stå på noget, det ka ikke hænge. Men tror også det blir et Pioneer. I sidste ende (; Det er jo trods alt lækkert. 
Til top
avminarm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-September-2006
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2006 kl. 10:27
Riot>> du kan risikere at der kommer DK-moms på købet (25%). hvis vel og mærke at butikken har et større salg til DK årligt. Told er udelukket.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2006 kl. 13:25
Heldigvis udskiftes den engelske VAT på 17,5% blot med den danske moms på 25%. Indtil videre har jeg dog kun oplevet dette med Amazon.
Til top
avminarm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-September-2006
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2006 kl. 13:37
yep - amazon er registrert i DK
Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2006 kl. 20:01

Oprindeligt skrevet af Riot Riot skrev:

Vil der komme told og moms og skat og al det på, hvis jeg nu købte tv'et over denne side?

Her

og

Her

Har også haft lidt kig på denne. Der er dog en tusse at spare via UK.. Hvad er risici for at blive "fanget", hvis man altså blir det? Det er vist EU. Ka bare ikke huske om der er told på eller ej, når man handler inden for EU. UK er i EU, ik? Heh.

Jeg ved ikke hvad der kommer på af told og afgift fra UK, jeg vil tro det er ligesom Tyskland.

Problemet med produkter fra UK er at de bruger et andet tuner system, det betyder du ingen lyd får på herhjemme, når du tuner stationerne ind. Derudover har du ingen pixelgaranti på produkter der ikke er købt ved dansk forhandler, garantien på pæren er længere i Danmark end i de andre lande og du har ingen dansk support.

JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
Riot Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2006 kl. 20:17
Oprindeligt skrevet af BrianJVC BrianJVC skrev:

Oprindeligt skrevet af Riot Riot skrev:

Vil der komme told og moms og skat og al det på, hvis jeg nu købte tv'et over denne side?

Her

og

Her

Har også haft lidt kig på denne. Der er dog en tusse at spare via UK.. Hvad er risici for at blive "fanget", hvis man altså blir det? Det er vist EU. Ka bare ikke huske om der er told på eller ej, når man handler inden for EU. UK er i EU, ik? Heh.

Jeg ved ikke hvad der kommer på af told og afgift fra UK, jeg vil tro det er ligesom Tyskland.

Problemet med produkter fra UK er at de bruger et andet tuner system, det betyder du ingen lyd får på herhjemme, når du tuner stationerne ind. Derudover har du ingen pixelgaranti på produkter der ikke er købt ved dansk forhandler, garantien på pæren er længere i Danmark end i de andre lande og du har ingen dansk support.

Ja, det jo det. Tror også jeg enten vælger Tyskland eller DK, det må jeg lige tænke over. Nu er du jo ansat i JVC, såvidt jeg kan forstå, så kan du anbefale det TV, er billedekvaliteten så god som folk siger? Fx i forhold til Pioneer' plasma (ikke nødvendigvis de nye modeller) og PV60?
Til top
Datamax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-April-2006
Point: 402
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2006 kl. 20:35

EU består i dag af de 25 nedenstående medlemslande.

EU's medlemslande
 Land  År for optagelse
Vesttyskland, Frankrig, Italien, Belgien,
Nederlandene og Luxembourg
(1952)
Danmark, Irland og Storbritannien (1973)
Grækenland (1981)
Spanien og Portugal (1986)
Østrig, Finland og Sverige (1995)
Tjekkiet, Estland, Cypern, Letland, Litauen, Ungarn, Malta, Polen, Slovenien og
Slovakiet
(2004)

CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2006 kl. 21:37
Nu har jeg kun skimmet tråden. Men er det ikke et bagprojektion TV ? I så fald er det under ingen omstændigheder i samme liga,som Pio og Pana !
Til top
Riot Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2006 kl. 21:43
Det er et hybrid-TV. Ikke et decideret bagp. TV. Den teknologi som det bruger er JVC's egen og der er kun 2 modeller der benytter sig af den. Mener den opstod i projektor-verden for noget tid siden.
Lysstyrken er den højst målte indtil videre, og farve, kontrast og så videre, skulle være ganske fantastiske. Ihvertfald ifølge de folk som har det. Ska ind og se det i Speakers Corner når jeg får tid..
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 05:28

Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

TTV er i hvert tilfælde anderledes end i DK. Strømmæssigt er det bare "klip" og på med en dansk stik-prop.

Så har jeg Én som jeg ikke vil stå inde for. Hvis man i USA samler et stik derovre på den anden side dammen, og når det skal anvendes, enten går sikringerne eller gnisterne flyver. Dette skulle kaldes "The Danish Trick". Og det er ikke noget jeg har fundet på, dog heller ikke fået historien bekræftet.

Mvh    

Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Marts-2006
Point: 1269
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 08:19
Oprindeligt skrevet af moho moho skrev:

Oprindeligt skrevet af pilehave pilehave skrev:

TTV er i hvert tilfælde anderledes end i DK. Strømmæssigt er det bare "klip" og på med en dansk stik-prop.

Så har jeg Én som jeg ikke vil stå inde for. Hvis man i USA samler et stik derovre på den anden side dammen, og når det skal anvendes, enten går sikringerne eller gnisterne flyver. Dette skulle kaldes "The Danish Trick". Og det er ikke noget jeg har fundet på, dog heller ikke fået historien bekræftet.

Mvh    

Men nu er fjernsynet jo også fra UK og ikke USA. I det meste af USA bruger man 110 V og så er det klart det ryger når man smider 220V på.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu