|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
phultberg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 10-September-2006 kl. 13:18 |
Hej Jeg har tjekket lidt på dette fine site ift. et problem jeg har, men kan ikke umiddelbart finde nogle svar. Kan en eller anden hjælpe? MVH Peter |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7976 |
![]() |
Tja, min erfaring er, at jeg aldrig har haft nogen problemer med at overspille til DVD, eller formatering. Jeg har næsten udelukkende anvendt Verbatim. Hvordan går det med afspilning af DVD-film?? |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
phultberg ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Kære Thorvald NO problemos mht. afspilning eller optage til HDD. Men JVC'en vil ikke kendes ved DVD-R eller CD-R. MVH Peter |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Det må vi da ikke håbe. Er de medier, du har prøvet med helt nye og har de heller ikke været isat andre brænderdrev? For du kan kun forvente, at maskinen kan brænde på blanke medier, den selv lige hurtigt formaterer. En blank disk (auto-)formateret i et andet drev er ikke som ny selvom der ikke er brændt afspillelige billeder/film/lyd på den. |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Carser Det er sprit nye medier (TDK, Verbatim, alm. no.name, Plextor, Yamaha). MVH Peter |
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Hej Peter. Okay, så er det ikke noget med formateringen. Og TDK og Verbatim kan godt lave gode skiver! * http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=14545& PN=1 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13663& PN=1 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=12535& PN=2 Ja, der er vist også flere eksempler i JVC brugergruppen.
|
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Man kan ikke optage til CD-R - så du behøver ikke teste sådanne skiver. Kun til DVD-R og DVD-RW og DVD-Ram Syntes det virker lidt underligt hvis den afspiller fint men ikke vil optage på nogen skiver overhovedet, især fejlmeddelelsen som egentlig indikerer forkert type skive allerede ved identificering af medietype, jeg kunne bedre forstå hvis den blot lavede fejlbrændinger, kig derfor lige en ekstra gang at dine skiver ikke er DVD+R, men vitterligt er DVD-R Er det med sikkerhed nye blanke DVD-R skiver den ikke kan genkende, så vil jeg anbefale at sende den til reparation.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Står der ikke noget i manualen om,at man nogen gange er nød til at formatere helt nye skiver inden brug?
|
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
![]() |
Kære Alle Tak for indlæg. Det er spritnye DVD-R. Yes det er rigtigt mht. CD-R. Jeg prøver mig frem ift. for lidt plads på skiven. Hvordan laver man i stedet til en lavere optagekvalitet? Det er optaget i SP kvalitet. MVH Peter |
|
![]() |
|
![]() |
Hello Ja - så har jeg prøvet at indspille 2 min. TV. Og ved dubbing til DVD-R kommer meddelelsen stadig "KAN IKKE OVERSPILLE MED DENNE DISK". Jeg prøver videre og kontakter forhandleren... MVH Peter |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, pøj med det Peter. Forresten: Er retningen for dubbingen i orden? Altså HDD -> DVD. |
|
M.v.h. Carser
|
![]() |
|
![]() |
Hej Carser JVC'en står i HDD mode og så tryker jeg DUBBING. Via setup får jeg heller ikke lov til at lave en formatering, men det står mig ikke helt klart om man må det med en DVD-R (har læst manualen). MVH Peter |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |