recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jvc Dur det  ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJvc Dur det ??

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
peter1215 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Jvc Dur det ??
    Sendt: 24-Februar-2007 kl. 00:39

Hej forum

jvc lt37R70 og  lt37R71. Hvad er forskellen på de 2 tv

Står og mangler et familie fjernsyn. Har kigget på ovennævnte. Er det noget der dur ? Skal bare bruges som almindelig tv / samt pc tilslutning / surffing på nettet samt se film vi har på harddisken / billeder.

Er der nogen der har et forslag, der er bedre ? men stadigvæk i samme prisklasse (10.000 - 11.000 kr.)

Peter

Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 09:51

Hej.

Ja da... Det er jeg helt sikker på at det gør.

Efter at ha' set på de fleste af "mærkevarerne" valgte jeg selv JVC, og har ikke et øjeblik fortrudt mit valg.
Det viser rigtig flotte billeder og jeg har i flere test's set, at det især overrasker når det gælder behandling af alm. analoge antennesignaler, det er JVC rigtig gode til.
Og det var også det jeg kunne se, da jeg selv kiggede efter en "flad".

LT32R70 og R71 modellerne er et "nummer" billigere end mit, men med næsten de samme features. Dog er lyden nok også en smule ringere??? (Har ikke selv hørt det). Men min X70-model, har nemlig et lidt specielt lydsystem.

Nå men... R71 modellen er den nyeste, kun få måneder gammel og den er med helt nyt panel og paneldriver, og efter sigende er det stort set på højde med min egen X70-model, der jo ellers har været topmodellen fra JVC, i deres 32" serie.
Så altså, er du lun på en af dem du nævnte, så skal du nok gå efter R71-modellen.

Held og lykke med dit valg.

Redigeret af Pokerface - 24-Februar-2007 kl. 09:55
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7981
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 10:03

JVC er helt sikkert noget der dur. De leverer et flot billede fra alle kilder og har en ret god lyd fra fjernsynets højtalere alene - især hvis fjernsynet er med MaxxBass. Andre fordele er at stik til kabler sidder i siden bag fjernsynet og derved er det muligt at montere fjernsynet helt tæt op af væggen, hvis man ønsker vægmontering. Hurtig kanalskift, hurtig teksttv, nem at sætte op, man kan lave forskellie indstillinger til de forskellige indgange, så billedet passer til de forskellige kilder. Og som sagt enorm flot billedkvalitet - også ved kig fra siden af.

Så er der spørgsmålet om modellerne (priserne er fra www.godpris.dk hvor jeg plejer at handle):

JVC LT-37R70 til 10.999,- og LT-37R71 til 12.999,-: Tja jeg ved ikke rigtig hvad forskellen er på de to. R70 er ikke nævnt på JVC's hjemmeside.

Men et endnu bedre køb vil nok være LT-37M60 (12.999,-) eller LT-37M70 (13.999,-). Jeg har selv M60 og det er bare super! M70 er en nyere model med Dynapix HD (dvs. særbehandling af HD-signaler), 2 HDMI stik, Clear Motion Drive (også på M60) og MaxxBass. Hvis jeg skulle vælge idag ville jeg vælge M70. Husk at prutte med prisen, det kan være du kan få et godt tilbud.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
bonielse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-August-2006
Sted: DK-2500 Valby
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 11:44
Har også selv kig på R71 og M70. Ikke helt sikker, men tror det bliver M70. Dog er der 3000 i prisforskel, og det er jo alligevel en sjat.

Men JVC er også dem jeg har set, som står bedst af LCD skærme (og jo, det skal være LCD ).

Måske skulle vi starte et fælleskøb

/Bo
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 12:03

Hej "bonielse".

Kender ikke lige grunden, måske har det noget med markedsføringen at gøre, men af el. anden grund, er det som om at JVC ikke er iblandt de kendte og populære.  ... Folk kender dem ikke.

Og et "Fælleskøb" har været forsøgt sidste efterår, men det kan vist ikke siges at det ver en succes, med de få stykker der blev solgt, så jeg ved ikke om det er muligt at forsøge det igen.

Men en ting synes jeg at kunne konstatere, og det er at dem som har købt JVC, vist generelt er meget glade for det.

Redigeret af Pokerface - 24-Februar-2007 kl. 12:04
Mvh. Frede.

Til top
Tortex Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2004
Point: 144
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 12:20
Hvilken 40" JVC er den nyeste/bedste? Er der en nyere generation modeller  blandt 37"erne?
Til top
peter1215 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Februar-2007
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 12:24

Hej  Bo

Bilka sælger R70 for Kr 9999  R 71  Kr 10999

/ Peter

Ps  så mangler jeg bare et total trådløs løsning fra pc til tv

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 12:28

M70 og R71 er vist nok de nyeste... Og dog, så vidt jeg kan se, så vrimler det ind med nye/opdaterede modeller hos JVC i øjeblikket.

Måske, fordi at de har skifter panel-leverandør her for nylig, JVC var nemlig ikke tilfredse med dem de fik leveret fra Samsung og LG.

Hos den nye leverandør, er de selv med i udviklingen af panelerne.

Såvidt jeg da har forstået.

Mvh. Frede.

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7981
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 13:23
I 40" klassen har JVC vist kun S70. Den har vist nogenlunde de samme features som M70 bortset fra Clear Motion Drive. Og så kan den fås i tre forskellige farvevarianter.

Redigeret af Thorvald - 24-Februar-2007 kl. 13:23
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Tortex Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2004
Point: 144
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 14:34
Dvs. 37" serien er bedre?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 14:46

Ja, 37M-serierne er det absolut ypperste fra JVC, hvis man oveni alt det "normale", også vil nyde godt af den nye "100Hz" teknik, som jo ifølge "Thorvald" er helt formidabel.

Den nyeste er jo så 37M70, der er samme design som mit 32X70, der som sagt har en fantastisk god lyd af en fladskærm at have.
Og her må jeg så sige, at Samsung så på dette område er det absolut ringeste jeg har hørt.

Mvh. Frede.

Til top
bonielse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-August-2006
Sted: DK-2500 Valby
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2007 kl. 23:43
Oprindeligt skrevet af peter1215 peter1215 skrev:

Hej  Bo

Bilka sælger R70 for Kr 9999  R 71  Kr 10999

/ Peter

Ps  så mangler jeg bare et total trådløs løsning fra pc til tv

De to laveste priser jeg har set er
R71 til 10.995 (danskdatasalg.dk og åbentbart Bilka).
M70 til 13.695 (danskdatasalg.dk).

Nogen der har set M70 til lavere pris ?

/Bo

Redigeret af bonielse - 24-Februar-2007 kl. 23:44
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu