|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SorenGP ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 18-Oktober-2006 kl. 09:17 |
Jeg har nu gennem längere tid kigget paa fladskärme og har efter haanden fundet ud af hvilke skärme som kunne väre interessante for mig: Samsung M71, Philips 9731d, Sharp GD9E og en eller variant af JVC. Og har har vi saa mit problem. Jeg fokuserer meget paa den oplevede kvalitet (via DBV-T og DVD. Senere IPTV), men er samtidig ikke ikke interesseret i at löbe 'gammel' teknologi. Samsung, Philips og Sharp har jeg styr paa, men JVC... ? Jeg er interesseret i JVC LT 37M60, 37R70, 37S60 samt 32X70. Her er saa spörgsmaalene: Jeg ved, at M60 har Clear Motion Drive og de andre ikke. Derimod har de andre tilsyneladende andre nyere Dynamic Picture Mgmt og Color Mgmt. Men hvad betyder det i praksis? Er der andre vigtige forskelle? Hvilke modeller er nyest? Hvad er det som som gör JVC biligere end de andre? (Kun navn og design?) Jeg haaber, at nogen her inde kan hjälpe mig. (Maaske BrianJVC da du synes at have en vis interesse i at formidle JVC information ___________________ Sidder p.t i Östrig. Derfor de klumsede ä, ö og aa |
|
![]() |
|
CoolMLJ ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Status: Offline Point: 294 |
![]() |
Der har været et fælleskøb af x70, hvori der bliver beskrevet af den nye skærme har noget Dynamic HD 6.0 som skulle give et meget bedre billed end de gamle. Jeg selv hænger mig stadig fast i M71, men er fortiden rundt og kigge lidt på denne x70 for at se om jeg kan sammenligne dem.
|
|
Lykkelig ejer af:
Forstærker : Denon X3400 Front: B&W CM8 Back: B&W M1 Center: B&W CMC SUP: B&W 610XP LG OLED B7 65" |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Hej! Skrev Brian ikke netop forleden,at X70 er på vej med "clear motion drive"? Det mener jeg at have læst lrev |
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|
![]() |
|
SorenGP ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hej Saa vidt jeg ved er der en M70 med Clear Motion Drive og Dynapix HD paa vej. Har dog kun set den paa enkelte tyske hjemmesider. Den ser ret interessant ud, men jeg ved desvärre ikke hvornaar den kommer til DK. Irev: Har du et link til Brians indläg? Sorengp |
|
![]() |
|
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
![]() |
Noget kunne tyde på at det er nært forestående. www.godpris.dk har sat prisen på LT-37M60 ned til 12.999 kr, det er da et pænt stykke under hvad de plejer at koste, så det er muligt der er en ny model lige på trapperne. Efter min mening et rent røverkøb til den pris (Nej jeg har ikke noget med GodPris at gøre, og ja, jeg ejer selv et M60, som desværre kostede en del mere da jeg købte det) Michael Redigeret af mjohansen - 19-Oktober-2006 kl. 22:02 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for inputtene. Jeg er gaaet i 'taenke mode' |
|
![]() |
|
![]() |
Har købt et Sharp 32GD9ES i stedet. Knald godt billede og billigt! Tak for inputtene |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |