recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC GR-DV500 problemer!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJVC GR-DV500 problemer!!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
henrikkrebs Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-September-2005
Status: Offline
Point: 119
Direkte link til dette indlæg Emne: JVC GR-DV500 problemer!!
    Sendt: 15-Februar-2006 kl. 12:57

Ved ikke.

Kig dem alle igennem på http://www.batteribyen.dk/index.php?cPath=239_39_102&osC sid=8560c980b13ecedb9683d4ceaef38165  - på nogen er osse skrevet kamera-model. Vælg så det du tror mest på.

Til top
zounds Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Februar-2006
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2006 kl. 12:51
Oprindeligt skrevet af henrikkrebs henrikkrebs skrev:

Jeg har tidligere med tilfredshed handlet hos Batteribyen. De har nogle der passer http://www.batteribyen.dk/product_info.php?cPath=239_39_102& amp; amp;products_id=759&osCsid=8560c980b13ecedb9683d4ceaef38 165

Jeg har ingen oversigt over, om det er bedste pris/bedste kvalitet på markedet. Den eneste 'anprisning' jeg vil give Batteribyen og deres produkter er at jeg har været tilfreds

Oki cool, tager det du linkede til så:-) Det eneste jeg lige tænkte på et, på mit batteri er der 3 poler + / T / -   på det du linker til er der + / T / C / - ... er det lige meget med den der C er det!?!

Til top
henrikkrebs Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-September-2005
Status: Offline
Point: 119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2006 kl. 12:44

Jeg har tidligere med tilfredshed handlet hos Batteribyen. De har nogle der passer http://www.batteribyen.dk/product_info.php?cPath=239_39_102& amp;products_id=759&osCsid=8560c980b13ecedb9683d4ceaef38 165

Jeg har ingen oversigt over, om det er bedste pris/bedste kvalitet på markedet. Den eneste 'anprisning' jeg vil give Batteribyen og deres produkter er at jeg har været tilfreds

Til top
zounds Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Februar-2006
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2006 kl. 12:15
Oprindeligt skrevet af henrikkrebs henrikkrebs skrev:

Fandt en brugermanual på http://books.jvcservice.com/download/441760497/29236.pdf og på side 4 er tilsyneladende en oversigt over medfølgende standardudrustning.

Du skriver ikke hvordan du er kommet til den konklusion at din "AP-V13E" er en strømforsyning, ikke en lader. Jeg går ud fra at med disse to forskellige betegnelser mener du at batteriet skal oplades udenfor kameraet med en speciel lader som det var tilfældet med de første mobiltelefoner.

At dømme efter standardtilbehør tror jeg du må tage fejl. I al fald medfølger der ikke andet end en alm. netadapter som standard og det er næppe meningen at batteriet skal sendes til opladning, vel? Et batteri der *kan* oplades men kun rækker kort tid lyder også mest som et godt træt batteri.

 

 

Mange tak for det hurtige svar! :-) Tror du har ret, jeg må bare have et nyt batteri. Var vist lidt tåget da jeg skrev det før :-) Du ved ikke hvor jeg finder et billigt så? Kan man få nogle med mere end de 800mAh det org har? Og ved du evt om man kan købe en fjernbetjening til sådan en løst? :-)

Til top
henrikkrebs Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-September-2005
Status: Offline
Point: 119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2006 kl. 11:40

Fandt en brugermanual på http://books.jvcservice.com/download/441760497/29236.pdf og på side 4 er tilsyneladende en oversigt over medfølgende standardudrustning.

Du skriver ikke hvordan du er kommet til den konklusion at din "AP-V13E" er en strømforsyning, ikke en lader. Jeg går ud fra at med disse to forskellige betegnelser mener du at batteriet skal oplades udenfor kameraet med en speciel lader som det var tilfældet med de første mobiltelefoner.

At dømme efter standardtilbehør tror jeg du må tage fejl. I al fald medfølger der ikke andet end en alm. netadapter som standard og det er næppe meningen at batteriet skal sendes til opladning, vel? Et batteri der *kan* oplades men kun rækker kort tid lyder også mest som et godt træt batteri.

 

Tilfreds ejer (siden 12.2005) af JVC DR-MH200
Irriteret bruger (OOS) af STUDIO 9 og tidligere gennem en årrække
Til top
zounds Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Februar-2006
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2006 kl. 11:01

Davs, håber der er nogen her der kan hjælpe. Jeg købte for et halvt år siden et brugt JVC GR-DV500 af noget familie. Der fulgte kamera, batteri(BN-V408u)med og en "lader"(AP-V13E)med. Den lader fik jeg afvide skulle sættes i kameraets DC-stik. Problemet er jeg aldrig har kunne optgage mere end 10 uden og have stikket i. Så tænkte det nok var mit batteri, så søgte lidt efter batterier, men opdagede pluselig at den jeg har/og tror er en lader, bare er en strømforsyning. Er det det, eller er det en lader? Evt hvor finder jeg så en lader....

Mvh Jack F

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu