HVorfor ikke kikke på Samsung LE32R86?
Først, var jeg også på udkik JVC, efter råd herinde blev jeg rådet til at kikke JVC 32R71, men min kone kunne ikke lide designet, på hverken den ene eller den anden type JVC. - så det blev det. ikke
Så kikkede jeg på Philips 32PFL7362 og Sony 32V2500 nede i vores lokale Fona, hvor de har rigtig mange mærker stillet op ved siden af hinanden.
Og hvor de køre den samme Philips Demo dvd på den ene halv del af skærmene og analog signal på den anden halv del. Og der blev jeg overrasket, Samsung LE32R86 var klart den bedste af alle, Sony 32V2500 var efter min mening, blandt de dårligste, når vi snakker skarphed. Samsung'en var klart bedst, når vi snakker skarphed og den bedste til vise hurtige bevægelser, f.eks. når kameraet i optagelsen går fra den ene side til den anden. Så kørte Samsung'en helt rent, mod Philips som hakkede i billedet. JVC 32EU80 og Sony var sådan midt imellem, uden at gøre det store væsen af sig.
Men igen og igen, gik jeg tilbage til Samsung'en, den var efter min mening Klart den bedste.
Underligt nok, er folk her på forumet ikke så ville med Samsung, men med den nye serie, så er det efter min mening, klart nogle af de bedste LCD tv i øjeblikket i prisklassen op 10.000
Jeg Kan ikke sige andet, gå ned i din lokale tv butik og se med dine øjne, hvilken model du kan lide, som sagt jeg bliv overrasket, efter at ha kikket selv.
Mvh
Kenneth