|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
raquin ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 17-Januar-2007 kl. 17:42 |
Hej alle
Nu købte jeg overnævnte lcd-tv herinde da der var et fælleskøb på det, og hvilket tv! Men nu hvor jeg er flyttet er det på tide at få det hængt op på væggen. Har prøvet at kigge lidt rundt på forskellige sider men synes ikke lige jeg kan finde et der passer. Nogen der kan hjælpe mig? Vil bare være helt sikker på at jeg får det rigtige. På forhånd tak! -raq |
|
![]() |
|
God Pris ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() |
Hej Raquin Nu skriver du ikke om beslaget skal kunne noget specielt. Hvis den skal hænge helt fladt på væggen kan du kan f.eks benytte følgende Vogels beslag VFW040 eller VFW032. Du kan på http://www.vogels.com/flatscreenfitter.asp finde flere modeller til skærmen.
|
|
Mange hilsener
Michael Damgaard www.godpris.dk |
|
![]() |
|
raquin ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Kanon side, så er det bare som du skriver, om det skal kunne noget specielt.
Må jeg lige prøve at overveje. Mange tak for det hurtige svar! Redigeret af raquin - 17-Januar-2007 kl. 17:56 |
|
![]() |
|
![]() |
Det er ikke fordi jeg har brug for den helt store svingarm på beslaget.
Men det ville da være mest optimalt hvis man kunne tippe skærmen, så den er i rigtig vinkel hvor man sidder. Eller hvordan er dit syn på det? |
|
![]() |
|
God Pris ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() |
Hvis du klikker på linket og derefter JVC så kan du finde flere forskellige modeller. Prøv at kigge på EFW6225, EFW6245 eller VFW432. Du kan se billeder og mere info hvis du klikker på de enkelte modeller.
|
|
Mange hilsener
Michael Damgaard www.godpris.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Så har jeg besluttet mig for VFW432.
Jeg siger tak for hjælpen! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |