|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dikki ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() Sendt: 23-April-2007 kl. 18:55 |
Jeg har ikke haft held til at finde et billede af fjernbetjeningen til ovennævnte fjernsyn. Nogen der har en og kan tage et billede? Evt. fra 32" modellen. Desuden hvis man skal have universal remote hvad er så bedst? Og en sidste.. På jvc's hjemmeside har de 2 surround sæt i sort, kan dog ikke finde nogen steder de kan købes. Det drejer sig om JVC TH-D5E
- dikki |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror at det er denne Remote der er med. Og så har jeg opdaget, at der er flere detaljer omkring TV'et på denne side, så den linker jeg lige til. http://www.jvc.no/product.php?id=LT-37A80ZU&catid=100096 Redigeret af Pokerface - 23-April-2007 kl. 20:08 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
dikki ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Jeg takker rigtig mange gange :) har allerede bestemt mig for det bliver det tv og skal snakke nærmere med godpris i morgen så alt er perfekt :D Nu mangler jeg det kun her i stuen.
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hejsa. Jamen, det lyder jo spændende, held og lykke med handelen, jeg kan ikke forestille mig andet, end at du bliver glad for det. Og Remoten, ja som jeg skriver, er jeg ikke helt sikker, men det sidste jeg har hørt, er at det er den jeg satte billede ind af, der skulle være med til de nye skærme fra JVC. PØJ PØJ. |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
![]() |
Jeg takker mange gange, glæder mig fandme som et lille barn nu
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
He he. |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |