|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() Sendt: 20-April-2006 kl. 10:06 |
Hej.
Jeg har spurgt i en tidligere tråd om Alfa-View, men fandt da hurtigt ud af at det skulle man nok ikke købe.. Nogen der har erfaringer med dette tv. Altså om det er pengene værd. Det koster omkring 15000 kr, og er et 37" som jeg helst vil have.
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() |
Jo.. Det kunne godt være :-)
|
|
![]() |
|
o1superstar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Hej.
Jeg har dette tv. Er yderst tilfreds. Kanon flot design, og har alt som behøves idag :) |
|
//#O1superstar
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |