recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC LT-37S60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJVC LT-37S60

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Freddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-November-2005
Status: Offline
Point: 181
Direkte link til dette indlæg Emne: JVC LT-37S60
    Sendt: 06-December-2005 kl. 09:04

Hej med jer,

Så fik jeg endelig købt mit JVC LT-37S60...og selv om jeg kun har haft det i en lille uge, så må jeg sige at jeg meget tilfreds med det. Det står selvfølgelig superflot ved DVD, men lige så vigtigt, så står det også godt når man ser TV :-).

Et spørgsmål i den forbindelse...

Hvad er den optimale måde at forbinde alle de forskellige ting til TV'et med?

- Playstation 2'eren er slået til Scart 2 (der vist begge er RGB, så vidt jeg se) men den står ikke knivskarpt.

- DVD'en er slået til Scart 1. Min Philips DVD-R70 har vel ikke nogen "bedre" udgang, eller hvad?

- PC'en kommer i det dertilhørende PC stik.

Er der nogen bedre måde at gøre det på? Jeg tænker primært på PS2, da denne ikke står super.

/ Freddy

Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2005 kl. 14:28

Mener du kan slå RGB til/fra på ps2 samt skal du have et RGB kabel til den.

Ved faktisk ikke om S-vhs eller scart er bedst?



Redigeret af Tsunde
Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Avatar
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2005 kl. 20:54
Oprindeligt skrevet af Freddy Freddy skrev:

Hej med jer,

Så fik jeg endelig købt mit JVC LT-37S60...og selv om jeg kun har haft det i en lille uge, så må jeg sige at jeg meget tilfreds med det. Det står selvfølgelig superflot ved DVD, men lige så vigtigt, så står det også godt når man ser TV :-).

Et spørgsmål i den forbindelse...

Hvad er den optimale måde at forbinde alle de forskellige ting til TV'et med?

- Playstation 2'eren er slået til Scart 2 (der vist begge er RGB, så vidt jeg se) men den står ikke knivskarpt.

- DVD'en er slået til Scart 1. Min Philips DVD-R70 har vel ikke nogen "bedre" udgang, eller hvad?

- PC'en kommer i det dertilhørende PC stik.

Er der nogen bedre måde at gøre det på? Jeg tænker primært på PS2, da denne ikke står super.

/ Freddy

Hej Freddy,

Tillykke med dit nye TV. Med hensyn til tilslutning til PC, ville jeg klart anbefale dig at finde et grafik kort med DVI udgang, og benytte denne op imod skærmens HDMI indgang. Vælg et grafik kort med chipsettet Nvidia 6600 GT, der medfølger perfekt software til at få billedet tilpasset skærmens dimensioner.

JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
Freddy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-November-2005
Status: Offline
Point: 181
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2005 kl. 09:01

Hej Brian,

Tak for svaret!  Jeg må hellere se om jeg kan grave et grafikkort op der kan det :-).

Mht. PS2 må du være den helt rigtige at spørge:

Kan jeg slå min PS2 til JVC'eren via component og derved få bedre kvalitet end RGB scart?

F.eks. dette: http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ;menu=psx&varenr=3381&gruppe=ps2kabel

Tak for hjælpen!

/ Freddy

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu