|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Flemmings ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() Sendt: 15-Maj-2006 kl. 16:40 |
|
En 46" LCD fra JVC med 1920 x 1080 opløsning er kommet på markedet i Japan. Som jeg har forstået det, skulle den også komme til Europa (og Danmark). Der står lidt her om den: http://www.trustedreviews.com/article.aspx?art=2702 Designet er smukt (selvom det selvfølgelig er en smags sag PS: Specifikationerne har jeg fundet ud af ved at søge på nettet. Og nej, jeg kan ikke Japansk, men det kan Google - håber jeg Redigeret af Flemmings - 15-Maj-2006 kl. 16:45 |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
|
Ja, det ku' være et lækkert fjernsyn! Flot design + 1920x1080p + Clear Motion Drive = super duber lækkert fjernsyn. Hvis det så også har MaxxBass, 2xHDMI osv. så ville det være rigtigt lækkert. Og så bør det komme i flere forskellige størrelser: 37", 40", 42" og 46". Jeg tror bare ikke det kommer til Danmark sådan lige. Hvis det er dette fjernsyn BrianJVC omtaler som LT-37M60's afløser, så kommer det ikke før til efteråret. |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Flemmings ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
![]() |
|
MaxxBass og 2 x HDMI er lige, hvad det har Det er småt i DK med 1920 x 1080 TV. Indtil videre findes kun et par Philips-modeller, en ældre model fra Sharp, og Sony er så småt på vej med en ny X-serie. Men man kunne jo håbe på, at JVC satser på at komme med en rigtig god 1920 x 1080 før for mange andre gør det. Man kan altid diskutere, om den høje opløsning er nødvendig, men inden for et år, højst to, har vi Blue-Ray og HD-DVD på markedet, og så skal mit fjernsyn helst matche kilden
|
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Hej! Tror at Sony X2000 46" er tættere på end de fleste tror. De tager allerede imod bestillinger i Sverige på den....har jeg set. Derovre koster den bare knap 60.000,00skr.......så de 46.000 som har været nævnt herhjemme-kommer jo desværre nok til at passe meget godt.......! |
||
![]() |
||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
Halløj, Ja det er en fed model, den lanceres til efteråret i både 40" og 46" pris kender vi ikke noget til endnu. Det er ikke afløseren til LT-37M60. Der skulle også blive frigivet en model i samme model i 46" men med DVB-T tuner. Vi har allerede nu skærme med 2 x HDMI og MaxxBass nemlig følgende modeller: LT-26X70 LT-32X70 LT-40S70
|
||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Hej Brian 1) Kan den modtage et 1080p signal over HDMI? Redigeret af JesperLund - 17-Maj-2006 kl. 14:29 |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
Ja den kan modtage et HD signal i 1080P over HDMI stikket og komponent, og skærmen kommer med 2 x HDMI og MaxxBass lyd. |
||
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Så skal vi bare have nogle afspillere som kan lave 1080p Hvad med den interne billedbehandling? Er det også i den fulde opløsning? (uden nedskalering som på visse andre 1920x1080 paneler). |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Vi skulle jo gerne se nogle Blue-Ray maskiner, men mon ikke den første reelle afspiller vi skal regne med som virker 100% bliver Sony's PS3. Jeg tror ikke vi kommer til at se noget reelt godt bud før dens lancering. |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Brian, De lyder fantastisk godt I det, jeg har set udenlands, skriver man, at den har indbygget både analog og digital (DVB-T) tuner. Vil modellen med digital tuner også have analog tuner i Danmark? Kan du bekræfte, at den har 14 bit farvebehandling? Det vil efter min hovedregning betyde ca. 4.400 mia. farver og lyder næsten usandsynligt... At den har Clear Motion Drive læste jeg på et fransk site, og det kan man vel roligt stole på, ikk'? Uh-ha, ventetiden bliver lidt hård. |
||
![]() |
||
![]() |
|
De interesserede kan nok med fordel benytte ventetiden til at arbejde hårdt og spare lidt op |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
De dybere specs kender vi ikke 100% endnu, saa jeg kan ikke paa nuvaerende tidspunkt svare i dybden. 46" faar ikke Clear Motion Drive! |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |