recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC manglende support af KV-PX70 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJVC manglende support af KV-PX70 ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
oz1mis Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 66
Direkte link til dette indlæg Emne: JVC manglende support af KV-PX70 ?
    Sendt: 11-September-2007 kl. 08:45

Jeg sidder endnu endnu en gang og tjekker om der er kommet nyt om min KV-PX70...

www.jvc.dk under "Support" kan man finde et link til en opdatering af enheden som Brian tidligere har adviseret om - men den har ikke den store relevans for en dansk bruger.

Der står også at opdatering af kort sker fra firmaet Navteq og de angiver et link der dog peger til en forkert side - suk...

Hvis jeg tjekker den rigtige kortleverandør www.navteq.com så kan man stadig ikke finde enheden og dermed købe nye kort hvis man skulle have lyst til det.

Er det bare mig eller kan supporten af KV-PX70 ligge på et meget lille sted ?

mvh Michael

Til top
jeps Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Juli-2004
Status: Offline
Point: 234
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2007 kl. 13:41

Jeg har også købt en sådan navigator og er også skuffet over JVCs support. Hvis de vil noget inden for den produktgruppe, skal de godt nok ligge stilen om.

Problemet er jo nok, at JVC har købt et OEM produkt og bare får sat sit firmalogo på. De er derfor hverken særlig interesseret i at yde support og har måske heller ikke mulighed for det.

Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Avatar
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2007 kl. 20:38
Jeg forstår ikke helt hvilken support i mangler. Vi har daglig en telefon åben imellem 14-15, hvor en medarbejder er klar til at hjælpe. Og har i problemstillinger til et produkt, er han klar til at viderebringe informationen, til rette instans, om det så er Os selv eller anden producent, vi skal have hjælp fra.
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu