|
JVC NX9 / KT Radio salg Warning!! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stridsvognen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1069 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juli-2025 kl. 22:09 |
Da Boris Ørnstrup som er ansat i KT Radio har annonceret min gamle JVC NX9 til salg på DBA vil jeg gøre opmørksom på at den er defekt/ performer langt under hvad en sådan model skal og bør, det har KT Radio erkendt i Byretten, samt veldokumenteret af skønsmand, samt Mike Turner fra JVC.
Salg til forbruger uden vidergivelse af den fulde historik og dokumentation vedrøremnde projektoeren bør anmeldes som bedrageri/ svindel, det fremgår ingen steder i annoncen at projektoeren er fejlbehæftet, og Flemming Christensen har foran 3 dommere i landsretten den 1-7-2025 erklæret af den projektor Boris har til salg på DBA er den omdiskuterede projektor. ![]() Redigeret af stridsvognen - 06-Juli-2025 kl. 22:40 |
|
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10568 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fin advarsel, men kan projektoren ikke være blevet repareret inden den er sat til salg? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7227 |
Tror ikke den kunne laves hvis du har fulgt stridsvognen
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19745 |
Hvis den kunne det, stod den hjemme hos stridsvognen…… Klaus
|
|
![]() |
|
stridsvognen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1069 |
Det tænker jeg ikke, da KT Radio ikke mener den fejler noget, på trods af at de har erkendt at den er defekt i Byretten, men i landsretten meddeler de at det var for at skære sagen til. Jeg tror aldrig KT Radio / Flemming laver fejl, det er altid de andre. Skulle nogen ende med at købe den har jeg dokumenteret den til mindste detalje så jeg kan uden problemer vurdere om noget er ændret. Den har nu været genstand for 3 retsage, først Fogderetten da KT Radio ikke ville give mig projektoeren tilbage da den kom retur fra JVC i England, den sag vandt jeg. Derefter byretten omkring reklamationsretten som jeg vandt, og sidst i landsretten omkring erstatningsbeløb og udgiftsfordeling, og som en principsag for at finde ud af hvad man gør i sådant tilfælde da der ikke findes tidliger retspraksis/ lignende sager.
Redigeret af stridsvognen - 07-Juli-2025 kl. 17:12 |
|
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1485 |
Nogen forklaring på, hvorfor der kun dukker denne tråd op, hvis man søger på dine indlæg, stridsvognen?
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19745 |
Fordi du kun søger indlæg fra det sidste år?
Klaus
|
|
![]() |
|
Projektoeren er nu listet som solgt på DBA.
Del gerne hvis nogen ved hvem der har købt den, Jeg har serienummer og billeder af skjulte mærkninger jeg har lavet i projektoeren, så den kan identificeres, og skulle den nye ejer ønske det skal jeg gerne tilbyde at teste om den stadig har de samme defekter som reklamations retsagen har omhandlet.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |