recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC NX9 / KT Radio salg Warning!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JVC NX9 / KT Radio salg Warning!!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1069
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: JVC NX9 / KT Radio salg Warning!!
    Sendt: 06-Juli-2025 kl. 22:09
Da Boris Ørnstrup som er ansat i KT Radio har annonceret min gamle JVC NX9 til salg på DBA vil jeg gøre opmørksom på at den er defekt/ performer langt under hvad en sådan model skal og bør, det har KT Radio erkendt i Byretten, samt veldokumenteret af skønsmand, samt Mike Turner fra JVC.
Salg til forbruger uden vidergivelse af den fulde historik og dokumentation vedrøremnde projektoeren bør anmeldes som bedrageri/ svindel, det fremgår ingen steder i annoncen at projektoeren er fejlbehæftet, og Flemming Christensen har foran 3 dommere i landsretten den 1-7-2025 erklæret af den projektor Boris har til salg på DBA er den omdiskuterede projektor.

Redigeret af stridsvognen - 06-Juli-2025 kl. 22:40
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2025 kl. 10:17
Fin advarsel, men kan projektoren ikke være blevet repareret inden den er sat til salg?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2025 kl. 11:21
Tror ikke den kunne laves hvis du har fulgt stridsvognen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2025 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Fin advarsel, men kan projektoren ikke være blevet repareret inden den er sat til salg?

Hvis den kunne det, stod den hjemme hos stridsvognen……

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2025 kl. 17:06
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Flemming

Det tænker jeg ikke, da KT Radio ikke mener den fejler noget, på trods af at de har erkendt at den er defekt i Byretten, men i landsretten meddeler de at det var for at skære sagen til.

Jeg tror aldrig KT Radio / Flemming laver fejl, det er altid de andre.

Skulle nogen ende med at købe den har jeg dokumenteret den til mindste detalje så jeg kan uden problemer vurdere om noget er ændret.

Den har nu været genstand for 3 retsage, først Fogderetten da KT Radio ikke ville give mig projektoeren tilbage da den kom retur fra JVC i England, den sag vandt jeg.
Derefter byretten omkring reklamationsretten som jeg vandt, og sidst i landsretten omkring erstatningsbeløb og udgiftsfordeling, og som en principsag for at finde ud af hvad man gør i sådant tilfælde da der ikke findes tidliger retspraksis/ lignende sager.

Redigeret af stridsvognen - 07-Juli-2025 kl. 17:12
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2025 kl. 19:32
Nogen forklaring på, hvorfor der kun dukker denne tråd op, hvis man søger på dine indlæg, stridsvognen?
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2025 kl. 19:34
Fordi du kun søger indlæg fra det sidste år?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2025 kl. 21:23
Projektoeren er nu listet som solgt på DBA.
Del gerne hvis nogen ved hvem der har købt den, Jeg har serienummer og billeder af skjulte mærkninger jeg har lavet i projektoeren, så den kan identificeres, og skulle den nye ejer ønske det skal jeg gerne tilbyde at teste om den stadig har de samme defekter som reklamations retsagen har omhandlet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu