recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - jvc rx 701
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketjvc rx 701

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ole post Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Emne: jvc rx 701
    Sendt: 18-Juni-2006 kl. 10:40

hej alle ejere af jvc rx d 701.

overvejer at købe nyt "lejetøj" og har set lidt på denne reciecer.

da min gamle yamaha ax1 ikke har pro logic 2 samt 2x. har et par

dali skyline 2000 mener at drift effekt er 89-90db mon den kan trække

dem? .

den ser ud til at have de fleste features der findes , men lever den op

til det ?

mvh   ole post

Ole Hansen
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2006 kl. 12:04

Jeg har købt min igennem godpris til 5500,- på tilbud. Du kan på edbpriser finde den til omkring ca. 6000,- hos en internet forhandler.

Om hvorvidt den er god ja det synes jeg, men igen må jeg sige at det er den første A/V Reciever jeg har ejet. Er først blevet omvendt til surround fornylig.

Jeg sender et link til en amerikansk test, så kan du jo prøve af få et professionelt synspunkt om den. Den har dog en mangel og det er , at der ikke er mulighed for at lagre forskellige user indstillinger på den.

God læselyst Jesper

http://www.ultimateavmag.com/avreceivers/406jvc/index1.html

Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Point: 891
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2006 kl. 12:10

Lig et link til en billg pris på den.

http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=60014&prodid= 80699

Jesper

Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
vipmlo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2005
Point: 830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2006 kl. 17:41

Jeg købte også min 701'er gennem fælleskøbet. Og den trækker et sæt KEF højttalere, der kræver noget power af forstærkeren. Når jeg ser en film er jeg på volume level 20-25 - max er 50.
Jeg kan kun sige at jeg er meget tilfreds med den. Den har, til mit formål og behov, de nødvendige tilkoblinger.
Af features anvender jeg normalt "All channel stereo" til Radio og "Neo:6 Cinema" på TV. Det lyder fint efter min mening.
Jeg har sat den til "One touch operation" hvilket betyder at den husker de sidst anvendte indstillinger for en given Source.

Til top
ole post Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2004
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2006 kl. 07:44

mange tak for oplysningerne

ole

Ole Hansen
Til top
T-man Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Marts-2005
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2006 kl. 16:30

Jeg er også glad for min. Den virker til at være god, jeg havde før en Technics SA-DA10 som jeg var meget glad for, den må jeg dog sælge da den er for stor.

Men 701´eren er rigtig fin, dog mangler den analoge indgange efter mit behov, jeg kunne faktisk også godt bruge lidt flere digitale indgange.

Jeg kan dog ikke få "wireles usb" til at fungere med min pc der kører XP home. Men senderen virker fint i andre pc´er, så det må være min pc der driller.

Hilsen Thomas

Panasonic DMR-E20

Panasonic TH-37PV60E

JVC DR-MH300SE

JVC RX-D701S
Til top
psico Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-September-2004
Point: 96
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2006 kl. 14:28

Jeg overvejer også meget at købe denne. Især fordi vi allerede har JVC's DR300 HD optager, og regner med at købe JVC's 56" hybrid tv, så det ville være rart at holde det i JVC, og hvis denne forstærker er så god, som folk siger, så er den måske et godt bud.

Hvis du allerede har købt den, må du meget gerne fortælle hvad du syntes om den, da det kan være det skubber mig i den ene eller anden retning :-)

Nu da vi skal have ny forstærker skal vi jo også have nye højtalere, så er der nogle der har nogle gode forslag til nogle, hvis vi har et budget på højtalere der ligger omkring 3-5k for alle 6-8 højtalere (5.1 - 7.1) ??Kæresten ser helst at de fylder så lidt som muligt, men det må helst ikke gå for meget ud over lyden. 

Til top
Graver Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Januar-2006
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2006 kl. 21:59

Ole Post og Psico

Jeg har haft   jvc rx d 701 i huset sammen med JVC DR-MH300SE. Desværre kunne jeg ikke komme overens med hardisk optageren, og da jeg også gerne ville have sammenhæng i anlægget(og fjernbetjeninger) røg det hele retur.

Jeg kan kun anbefale recieveren. Masser af effekt og ok design.

Jeg kan også anbefale God Pris, sam gav en god service og hvor jeg nu har handlet et andet system.

Men se evt Deres hjemmeside:

http://www.godpris.dk/shop/productlist.asp?Id=1204

Til top
vipmlo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2006 kl. 23:31

Oprindeligt skrevet af psico psico skrev:

Nu da vi skal have ny forstærker skal vi jo også have nye højtalere, så er der nogle der har nogle gode forslag til nogle, hvis vi har et budget på højtalere der ligger omkring 3-5k for alle 6-8 højtalere (5.1 - 7.1) ??Kæresten ser helst at de fylder så lidt som muligt, men det må helst ikke gå for meget ud over lyden. 

Du kan jo forsøge om du kan få et sæt KEF KHT2005.2 i Fona. De solgte ud af dem for at halvt år siden til ca 4000 kr. Normalpris var 8000 kr. Måske der er et sæt tilbage et eller andet sted.
Sættet spiller godt og fylder ikke meget.

Til top
vipmlo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2006 kl. 23:11
KEF KHT2005.2 er på tilbud i Electric city til 3.999.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu