|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Som nævnt, så er (link) > www.godpris.dk et rigtigt godt sted at handle, og jeg vil ikke udelukke at der er mulighed for at "prutte" prisen lidt ned, hvis du henvender dig og spørger. Og et billede af tilslutningerne ... Jooo, dog ikke af de sidste nye modeller, det har jeg ikke kunnet finde, men der findes billeder fra modellerne fra sidste år. Men stikkene er placeret op ad siden under et dæksel, og de stikker IKKE bagud overhovedet, så skærmen kan komme helt tæt til væggen, da der ikke skal være plads bagtil til kabler... Og jeg er næsten sikker på, at de på de nye modeller stadig sidder næsten som på disse billeder. http://www.jvc.dk/site/da/lcd_web/lcd/feat3.html
Redigeret af Pokerface - 17-April-2007 kl. 18:01 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
Damme ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Rønde Status: Offline Point: 260 |
![]() |
Kan så byde ind med, at tilslutningerne vender bagud og ikke, som tidligere modeller, nedad. Dog sidder de inde i en "brønd" og stikker dermed ikke voldsomt bagud, men skal den på væggen, så er det nok en god idé at isætte kabler inden den kommer op.
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Okay... Det må jeg så sige skuffer mig en del, men så sidder de jo nok noget lign. som på alle de andre fabrikater... Bare underligt at de går fra noget godt til noget dårligt. Redigeret af Pokerface - 17-April-2007 kl. 19:48 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
Med hensyn til vores LCD-TV med DVB-T tuner. Så er det sådan, at køber du det i Tyskland eller i et andet land udenfor Skandinavien er der ikke dansk menu, og heller ikke danske undertekster. Vores skærme bliver produceret sammen med Finland og Sveriges, altså som Skandinavien modeller. I de priser der er blevet henvist til, står der ikke noget om DA8 til 5999,- men der henvises til priser fra 6999,- kan jeg se udfra det der står i henvisningen. |
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Hej BrianJVC Tør du lægge hovedet på blokken på at danske undertekster ikke virker på skærme købt i tyskland ? |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
dvb-t tuneren hvordan virker den hvis man skal optage noget på videoen ? |
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
Så det er ikke en definitiv garanti, det er mere så man er klar over det kan forekomme, og at det er sådan produktionen er delt op. Du kan ikke udfra modelnummeret se om det er en skærm til Tyskland eller Skandinavien, det er kodet ind i EAN-koden. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
tommyhj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 112 |
![]() |
Underteksterne er vel kodet ind i den stream som sendes, så hvorfor skulle den ikke bare vise de undertekster der sendes med og som er på dansk??
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
manualen til 32da8zu kan den ses nogen steder ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |