recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - jvc skærme
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketjvc skærme

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2007 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

fint

har du / i et sted den kan anbefales og købe til billigste pris

findes der billeder at tilslutnings mulighederne på skærmen ?

Hej.

Som nævnt, så er (link) > www.godpris.dk et rigtigt godt sted at handle, og jeg vil ikke udelukke at der er mulighed for at "prutte" prisen lidt ned, hvis du henvender dig og spørger.  ... Desuden er deres priser incl. levering.

Og et billede af tilslutningerne ... Jooo, dog ikke af de sidste nye modeller, det har jeg ikke kunnet finde, men der findes billeder fra modellerne fra sidste år.

Men stikkene er placeret op ad siden under et dæksel, og de stikker IKKE bagud overhovedet, så skærmen kan komme helt tæt til væggen, da der ikke skal være plads bagtil til kabler... Og jeg er næsten sikker på, at de på de nye modeller stadig sidder næsten som på disse billeder.

http://www.jvc.dk/site/da/lcd_web/lcd/feat3.html

Redigeret af Pokerface - 17-April-2007 kl. 18:01
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
Damme Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Rønde
Point: 260
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2007 kl. 19:35
Kan så byde ind med, at tilslutningerne vender bagud og ikke, som tidligere modeller, nedad. Dog sidder de inde i en "brønd" og stikker dermed ikke voldsomt bagud, men skal den på væggen, så er det nok en god idé at isætte kabler inden den kommer op. 
Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2007 kl. 19:46

Oprindeligt skrevet af Damme Damme skrev:

Kan så byde ind med, at tilslutningerne vender bagud og ikke, som tidligere modeller, nedad. Dog sidder de inde i en "brønd" og stikker dermed ikke voldsomt bagud, men skal den på væggen, så er det nok en god idé at isætte kabler inden den kommer op. 

Okay... Det må jeg så sige skuffer mig en del, men så sidder de jo nok noget lign. som på alle de andre fabrikater... Bare underligt at de går fra noget godt til noget dårligt.
Men tak for oplysningen, det vil jeg tage til efterretning, når og hvis jeg vil have en større skæm på et tidspunkt.

Redigeret af Pokerface - 17-April-2007 kl. 19:48
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2007 kl. 11:17

Med hensyn til vores LCD-TV med DVB-T tuner. Så er det sådan, at køber du det i Tyskland eller i et andet land udenfor Skandinavien er der ikke dansk menu, og heller ikke danske undertekster.

Vores skærme bliver produceret sammen med Finland og Sveriges, altså som Skandinavien modeller.

I de priser der er blevet henvist til, står der ikke noget om DA8 til 5999,- men der henvises til priser fra 6999,- kan jeg se udfra det der står i henvisningen.

JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
Ullum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Juli-2006
Point: 1004
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2007 kl. 11:31

Hej BrianJVC

Tør du lægge hovedet på blokken på at danske undertekster ikke virker på skærme købt i tyskland ?

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2007 kl. 11:34

dvb-t tuneren hvordan virker den hvis man skal optage noget på videoen ?

Til top
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2007 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af Ullum Ullum skrev:

Hej BrianJVC

Tør du lægge hovedet på blokken på at danske undertekster ikke virker på skærme købt i tyskland ?

Jeg kan ikke garantere dig, fordi står tyskerne og mangler yderligere skærme, kan det måske være de har fået nogle Skandinaviske leveret for at hjælpe dem.

Så det er ikke en definitiv garanti, det er mere så man er klar over det kan forekomme, og at det er sådan produktionen er delt op.

Du kan ikke udfra modelnummeret se om det er en skærm til Tyskland eller Skandinavien, det er kodet ind i EAN-koden.

Til top
--
--
Brian er stoppet hos JVC

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2007 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

dvb-t tuneren hvordan virker den hvis man skal optage noget på videoen ?

Du bruger jo ikke TV'ets tuner når du optager. Her optager du fra optagerens egen tuner, medmindre du beder optageren op at optage fra et scartsignal fra skærmen, jeg ved ikke hvordan det vil fungere, det burde ikke give problemer, men jeg er i tvivl om hvor meget du vinder ved det, og dernæst kan du ikke se noget andet på TV'et samtidigt.

Til top
tommyhj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 112
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2007 kl. 00:08
Underteksterne er vel kodet ind i den stream som sendes, så hvorfor skulle den ikke bare vise de undertekster der sendes med og som er på dansk?? 
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2007 kl. 15:50

manualen til 32da8zu kan den ses nogen steder ?

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu