|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Thedaen04 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Er der nogen der ved om det er et godt TV og et køb til prisen? Jeg overvejer
også Toshiba C3000 (den nye model fra TC) og havde egentlig bestemt mig for denne ud fra hvad jeg kan læse herinde, men så så jeg JVCen og blev i tvivl... Er der nogen der ved om der er nogle butikker i Århus der har JVCen fremme? |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej "Thedaen04". Hvis der er en Expert butik et sted, skulle der være en god chance for at få det atse der, og det til samme pris som på "NetTorvet", så vidt jeg da husker. |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
sphinxdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Horsens,Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Hej
Expert har ikke JVC'en i århus.. fik at vide det er en "bestillingsvare". Er der nogen som har fundet et sted hvorde har den? Prisen hos expert er iøvrigt også ret voldsom. Jeg fik dog ikke spurgt til udgaven med digital tuner, men prisen på A80 er 9.000 i 26", og 32" havde de slet ikk... |
|
![]() |
|
Thedaen04 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Hmm andre der ved hvem der måske har JVC??? Er de på vej væk fra det
danske markede? Synes ingen af de store har dem... |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Nu blander JVC sig nok snart med et svar her Men JVC er ikke på vej ud af markedet, og de ses da stadig i butikkerne. Men de har nok sværere ved at gøre sig synlige overfor kunderne, der måske bedre kender Sony og Panasonic når de står ude i butikken. Eller LG som jo er stormet frem de seneste par år. Men mon ikke de kan henvise dig til nærmeste forhandler: http://www.jvc.dk/template.php?page=100065 /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
He, he, nu er jeg ikke fra JVC, men jeg blander mig lige alligevel. JVC's LCD fjernsyn er nogle af de bedste på markedet, men af en eller anden underlig grund ikke så kendte / synlige / populære. Måske som Lars siger fordi Sony, Samsung osv. laver meget mere reklame. Hej Pokerface - hvorfor skal du skifte dit fjernsyn ud? |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg vil sige at ud frad et i siger herinde hælder jeg nu mere til JVCen, nu
mangler jeg bare at se begge TV live for at bedømme menuer, design, fjernbetjening og lign.... |
|
![]() |
|
gah1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Det kan godt være at JVC fremstiller gode TV men når det kommer til design så har de meget at lære. Firkantede skæve kabinetter i en kedelig plast kvalitet fremmer ikke salget. Synd at de ikke kan finde ud af at pakke deres TV ind i tiltalende kabinetter. |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej Thorvald. Jo ser du, jeg har i nogen tid gerne villet have et nummer større skærm, efter at jeg havde om-møblerede stuen, syntes jeg nemlig at den godt måtte være lidt større. Jeg havde også luret lidt på den gamle "Pana" Plasma PV60, men syntes alligevel ikke rigtigt at det var mig, men så kom den nye "Pana" Plasma jo til helt forrygende gode priser, især her under "Fælleskøbet" og så endte det altså med, at jeg "snuppede" sådan et i stedet for... Der er jo trods alt temmelig nogle kr. at spare i forhold "JVC M70", for selv om det nok også er et virkelig godt fjernsyn, så mener jeg trods alt ikke at det er de flere penge mere værd, ihvertfald ikke til mit brug. Jeg er på ingen måde blevet træt af JVC's LCD-skærme, og jeg havde faktisk også svoret, at jeg igen ville have et JVC, men "prisen" på apparatet fik altså lov at råde denne gang, "det gamle" var jo trods alt kun ca. 3/4 år gammelt, og det kan jo ikke undgås at man taber en del kr. på det, når det ydermere er faldet en del i pris, især her på sidste. Nå men, nu fik jeg jo så et Plasma, og så må jeg jo hen ad vejen se, om jeg bliver ligeså glad for det, som jeg var for mit JVC. Det blev solgt og afhentet idag, og det var sg'u næsten helt vemodigt, da manden gik ud af døren det. Redigeret af Pokerface - 03-Maj-2007 kl. 23:05 |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
sphinxdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Horsens,Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Hej igen...
Fona i ryesgade har JVC'en stående, og jeg blev iøvrigt meget imponeret af den. Det er dog deres egen model som hedder EU80, men såvidt jeg har forstået er den identisk med A80 bortset fra designet. Den kan ses her. Jeg synes designet er pænere end både den sorte og den sølvfarvede udgave men det er jo en smagssag... |
|
![]() |
|
![]() |
Hej "sphinxdk". Ja, det var også det jeg fik ud af de oplysninger "BrianJVC" skrev et sted forleden... Altså at de bortset fra designet faktisk var ens. Så er prisen også den samme, så kan du jo ligeså godt købe den du kan lide designet på. |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
![]() |
Nå så skal man måske lige n tur i Fona og kigge lidt....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |