|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Thyboen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
|
Hvad angår lt32da8zu/su kan du jo vente lidt - jeg har lige bestilt et til min mor, som du kan læse om her: 32 tommer med digital tuner til min mor Hun får det nok mandag eller tirsdag, hvor jeg så skal sætte det op for hende. Bagefter kan jeg da give en lille mini-anmeldelse af det her ![]() Kent. |
||
![]() |
||
Thedaen04 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|
Det ville være høj klasse, men jeg har bestemt mig for at det skal være i
næste uge jeg vl købe et.... Er virkelig i tvivl om jeg skal vælge den JVC eller Toshiba C3000p.... |
||
![]() |
||
Thyboen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
|
Så kan det jo også være, jeg kommer først med en mini-anmeldelse. Jeg vil besøge hende og sætte det op samme dag, som hun modtager det - når jeg er kommet hjem fra arbejde (kl. 14:30) . Samme aften eller senest aftenen efter skal jeg nok give en lille vurdering af tv'et her på siden. Men - ellers køb det tv, du tror mest på - men køb det på nettet. På den måde har du altid mindst 14 dages fuld returret, hvis du skulle fortryde, og samtidigt sparer du sansynligvis en del knaster. Kent. |
||
![]() |
||
Thedaen04 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|
Enig, men go pris har det til samme pris som Coop, men det skal nu ikke
afgøre det.... Lige nu hælder jeg mest til JVCen, men vil gerne se det i auktion først. Er der nogen der har et billede af fjernbetjeningen til JVCen... Det har jeg ikke kunne finde nogle steder... Men en mini anmledelse ville ikke fejle noget.... |
||
![]() |
||
sphinxdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Horsens,Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
|
hej... du kan finde manualen på jvc's svenske side. der er da en tegning..
![]() Fjernbetjeningen til DA8 ligner vist denne meget... ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tusind tak, det synes jeg også det ser ud til....
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu har jeg været rundt og se JVCen og Toshibaen live, og synes begge har et
super godt billede, hvad jeg kan se, så valget står nu på design. Efter at have set menuen og fjernbetjeningen til JVC bliver det Toshiba.... Nu skal det bare lige blive tirsdag,s å jeg kan få mit legetøj hjem... Mange tak for alle svarene herinde. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så har jeg netop givet min vurdering af LT-32DA8ZU/LT-32DA8SU? Den kan ses her: Min vurdering af JVC LT-32DA8SU/ZU Kent |
||
![]() |
||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
Der er ingen sammenhæng med de ekstremt faldende udsalgspriser og produktionen af en given fladskærm. Omkostningerne følger simpelthen ikke med, den eneste måde du nu kan få en skærm til at falde i pris, er ved at fjerne features, eller bruge ringere komponenter. Og dette er et tiltag som man i vores bagland har sagt fra overfor, vi vil ikke længere gå på kompromis med kvaliteten. Så vil man hellere stå igennem og sælge skærmene til en mellemklasse niveau, hvor de kan hænge sammen økonomisk, og hvor de alle produceres af os selv, på vores fabrik i Skotland. Man går over til såkaldt OEM produktion på fladskærme, det vil sige, man outsourcer produktionen, for at udnytte billigere arbejdskraft i østlandene i Europa eller Asien. Men dette har bare en større omkostning på den længere bane, som vi ikke vil lægge navn til. Indenfor de næste par måneder, kommer JVC's fladskærme til at poppe op flere steder, men vi kan ikke være med på de skarpeste bud. Det niveau af kvalitet kan vi ikke trumfe igennem. Men det har naturligvis nogle omkostninger her og nu, men skulle gerne tjene sig ind, på længere sigt, i renomme og omdømme. |
||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |