recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC X3 sælges. Pris ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JVC X3 sælges. Pris ?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Firebird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: JVC X3 sælges. Pris ?
    Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 19:49
Hej. Jeg vil sælge min JVC X3. Der fælger 3d briller og exstender med. Hvad bør jeg kunne få for den ?

Redigeret af Firebird - 05-Oktober-2011 kl. 20:00
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
J.Skovgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-September-2007
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.Skovgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 20:55
For at kunne sætte en pris, så er det nok en god ide at fortælle hvor mange timer den har kørt, hvor den er købt, og hvornår.
::::::::
J.Skovgaard
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 21:17
Set i lyset af, at X30 kommer med en pris på ca. 24.000 for ny, så vil jeg sige omkring 16-18 for X3. Brugte projektorer falder hurtigt i pris.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 21:22
selv forretningerne er ikke særlig fine med at sætte antal timer på, eller også så er det vist en god pris her til 20k?  se her
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 21:48
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

selv forretningerne er ikke særlig fine med at sætte antal timer på, eller også så er det vist en god pris her til 20k?  se her

Tja, set i lyset af hvis prisen på den opdaterede model er 24k, så synes jeg skisme ikke 20k er et godt tilbud for en brugt projektor fra sidste generation.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

Tja, set i lyset af hvis prisen på den opdaterede model er 24k, så synes jeg skisme ikke 20k er et godt tilbud for en brugt projektor fra sidste generation.
det så jeg så bagefter :)  men den er da slet ikke ude, og 2012 modellen ser jo slet ikke ud til at være tilgængelig? ihvertflad på en hurtig googlesøgning..

men klart x30 til 24k, må afgjort sænke en x3 i pris, som du nævner..

Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 22:04
Nej, det tror jeg også den lader vente på sig lidt endnu..

Naturligvis bør priserne til den tid også blive justeret på X3.. den sælger nok knap så meget hvis den er 6k dyrere end den kommende generation.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 22:09
Var det ikke meningen at de nye skulle komme i november? For nyligt blev jeg fortalt at X30 skulle koste 27k, med briller og emitter.

Generelt, med hensyn til brugte varer, trækker man 50% fra nyprisen, selvfølgelig såfremt varen er brugt vel ud over de der 14 første dage.

Redigeret af Naiera - 05-Oktober-2011 kl. 22:10
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Var det ikke meningen at de nye skulle komme i november? For nyligt blev jeg fortalt at X30 skulle koste 27k, med briller og emitter.

Generelt, med hensyn til brugte varer, trækker man 50% fra nyprisen, selvfølgelig såfremt varen er brugt vel ud over de der 14 første dage.
Jo november er blevet meldt ud. Det er blevet meldt ud at prisen bliver 3000 euro. Ved ikke hvad det ender på i DK.

Jeg er enig med de 50%... Brugtmarkedet er ikke godt når det gælder denne her interesse:)
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jo november er blevet meldt ud. Det er blevet meldt ud at prisen bliver 3000 euro. Ved ikke hvad det ender på i DK.

Jeg er enig med de 50%... Brugtmarkedet er ikke godt når det gælder denne her interesse:)
så kunne av-connection måske lære lidt her, og hvis den altså så også kun har 50 timer bag sig på pæren :) så var den sikkert solgt der til moi..
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2011 kl. 22:27
En butik der sælger demomodeller er noget andet end private der sælger decideret brugte varer.

Kan en brugt vare sælges til 75% af nypris er der selvfølgelig ikke noget videre galt i dét; varen er jo sådan set præcis det værd køber vil give.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjernemadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2011 kl. 00:11
Prisen på X3 er nu faldet til 2600 € i Tyskland. Jeg vil gætte på at den pris du kan få for den ligger mellem 15-20.000 kr. Hvis du starter med en pris på 20.000,- kan du se om der er nogen interesse.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu