|
JVC X-5500 |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
moler
Bruger Oprettet: 02-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
Funktioner
Tak(0)
|
har fundet ud af at det ikke er noget med kablet. Når jeg bruger min nvidia shield og afspiller 4K med hdr så skifter jvc automatisk til HDR mode. Problemet er at alt som jeg afspiller via shield bliver sendt med 4K opløsning. Dvs at jvc opfanger et 4K signal og jeg kan derfor ikke slå eshift fra eller afspille 3D. Hvis jeg tilslutter en afspiller som ikke har 4K så ser jvc derfor et 1080p signal og jeg kan slå eshift til/fra og se 3D
Så enten er det shield der driller og ikke vil skifte opløsning baseret på kilde eller noget med projektoren. Er der nogen herinde som bruger en shield sammen med deres jvc projektor ?
|
|
moler
Bruger Oprettet: 02-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af moler - 11-Januar-2021 kl. 13:21 |
|
stridsvognen
Guld medlem Oprettet: 01-December-2011 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1064 |
Funktioner
Tak(1)
|
Det er ret ubrugeligt at uploade en gamma kurve uden at vide og kunne måle gamma efter, så er det lidtsom at spille fodbold med bind for øjnene og håbe på man rammer målet.
|
|
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |