recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JYDE fucked op i Storkøbenhavn!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JYDE fucked op i Storkøbenhavn!

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af katbird katbird skrev:

Overskriften burde vel ændres til JYDE  fucker op i Storkøbenhavn...Big smile
Overskrift ændret TongueTongueTongue
ClapLOL
Prøv lige at læse den først. Der står ikke med "r", men med "d"LOL
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 19:43

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

ClapLOL
Prøv lige at læse den først. Der står ikke med "r", men med "d"LOL
Jamen, vi forstår allesammen meningen.Wink
Mvh
Flemming Larsen
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Point: 550
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 19:47

Overskriften burde vel ændres til JYDE  fucker op i København...Big smile
I kan ikke undvære os. Bare se hvor meget der blir' bygget af jyske håndværkere Tongue

Jamen det har du da ret i ,og i er da også velkomne til jeres årlige besøg i hovedstaden..Wink
Og jeg kan godt forstå du blev lidt overrasket over at blive sendt nordpå , jeg ville nok heller ikke helt have stolet på den vejanvisning ,var jeg ikke stedkendt.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 21:36
Det er da også lige dobbelt så langt at køre, selvom man kører dobbelt så stærkt og derfor mener de fleste GPS at det er bedst at tage motorvejen for at spare 4 min.

Man man bruger lige 20 kr. ekstra på benzin...
Til top
Raum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Oktober-2011
Sted: Hovedstaden
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 22:03
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Det er da også lige dobbelt så langt at køre, selvom man kører dobbelt så stærkt og derfor mener de fleste GPS at det er bedst at tage motorvejen for at spare 4 min.

Man man bruger lige 20 kr. ekstrabenzin...

SIkke noget vrøvl - du bliver jo ledt udenom de fleste lyskryds, så du kan køre i rimelig stabil fart hele vejen.

Hvad tror du det koster at starte fra lyskryds hele tiden?

Mythbusters lavede engang en måling af det og det var til motorvejens fordel.......

SÅ den med at man sparer benzin ved at køre den korteste vej er da en sandhed med STORE modifikationer Tongue - ihvertfald i de store byer........

Jeg målte det iøvrigt selv dengang jeg var taxa-chauffør: Kørte tit fra nordsjælland til lufthavnen og der var intet at spare i hverken tid eller brændstof ved at tage den korteste vej.
(med mindre du KUN kører tøffe-langsomt for at spare så meget som muligt)
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 22:15
Det gir' mening at blive ledt ud på gennemgående veje uden stop. Jeg kan se at min GPS kan indstilles til enten hurtigst, kortest, eller fodgænger. Lige nu står den på hurtigst, men hvis den havde stået på kortest, var jeg sikkert ledt den anden vej som jeg kom fra.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 23:25

Oprindeligt skrevet af Raum Raum skrev:

Helt enig i at det var den "rigtige" vej når du var hvor du var - ingen tvivl om det.
Stol du bare på din GPS en anden gang når du er udenbys og ikke ved hvad der er nemmest/hurtigst ;)

Men fyraftens-køer omkring KBH er umuligt at undgå - de er allevegne.......
Jamen så vil jeg da stole på min GPS næste gang Wink

Så længe det ikke er din PMS LOL
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Point: 550
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 00:31

der kunne laves en film over den overskrift , vi låner lidt fra filmen 2001 (HAL), og lader vores hovedperson , Kampus blive ledt rundt på farlige ture,  på de københavnske  ringveje ,ved hjælp af  "gode råd" fra SIRI  som gradvist overtager kontrollen med bilen....Geek
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Point: 2409
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 08:35

der kunne laves en film over den overskrift , vi låner lidt fra filmen 2001 (HAL), og lader vores hovedperson , Kampus blive ledt rundt på farlige ture,  på de københavnske  ringveje ,ved hjælp af  "gode råd" fra SIRI  som gradvist overtager kontrollen med bilen....Geek

Øj, når nu man kan vælge forskellige stemmer til sin gps så kunne det være fantastisk at kunne vælge HAL: "Dave, left turn.. Turn left, Dave.."
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 09:10
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Øj, når nu man kan vælge forskellige stemmer til sin gps så kunne det være fantastisk at kunne vælge HAL: "Dave, left turn.. Turn left, Dave.."
Eller Darth Wader, Yoda eller Ernie & Bert

Næsten lige så sjovt som at forestille sig en bestemt jyde på de Københavnske veje ;-)

BS
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 11:18

Det kunne blive en ret fed film, og med Lasse Spang Olsen som instruktør. Han har det med at fucke det hele op i vanvittige stuntsLOL
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Status: Online
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 11:42
Nu har jeg ganske vidst ikke læst hele tråden, men er det ikke sådan, at man kan udlede, at en jyde selv med GPS, ikke kan finde rundt i StorkøbenhavnLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu