|
JYDE fucked op i Storkøbenhavn! |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|||
Jamen, vi forstår allesammen meningen.
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
|||
Jamen det har du da ret i ,og i er da også velkomne til jeres årlige besøg i hovedstaden.. ![]() Og jeg kan godt forstå du blev lidt overrasket over at blive sendt nordpå , jeg ville nok heller ikke helt have stolet på den vejanvisning ,var jeg ikke stedkendt.
|
||||
![]() |
||||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|||
Det er da også lige dobbelt så langt at køre, selvom man kører dobbelt så stærkt og derfor mener de fleste GPS at det er bedst at tage motorvejen for at spare 4 min.
Man man bruger lige 20 kr. ekstra på benzin...
|
||||
![]() |
||||
Raum ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2011 Sted: Hovedstaden Status: Offline Point: 278 |
|||
SIkke noget vrøvl - du bliver jo ledt udenom de fleste lyskryds, så du kan køre i rimelig stabil fart hele vejen. Hvad tror du det koster at starte fra lyskryds hele tiden? Mythbusters lavede engang en måling af det og det var til motorvejens fordel....... SÅ den med at man sparer benzin ved at køre den korteste vej er da en sandhed med STORE modifikationer
![]() Jeg målte det iøvrigt selv dengang jeg var taxa-chauffør: Kørte tit fra nordsjælland til lufthavnen og der var intet at spare i hverken tid eller brændstof ved at tage den korteste vej. (med mindre du KUN kører tøffe-langsomt for at spare så meget som muligt) |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Det gir' mening at blive ledt ud på gennemgående veje uden stop. Jeg kan se at min GPS kan indstilles til enten hurtigst, kortest, eller fodgænger. Lige nu står den på hurtigst, men hvis den havde stået på kortest, var jeg sikkert ledt den anden vej som jeg kom fra.
|
||||
![]() |
||||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
|||
Så længe det ikke er din PMS ![]() |
||||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
||||
![]() |
||||
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
|||
der kunne laves en film over den overskrift , vi låner lidt fra filmen 2001 (HAL), og lader vores hovedperson , Kampus blive ledt rundt på farlige ture, på de københavnske ringveje ,ved hjælp af "gode råd" fra SIRI som gradvist overtager kontrollen med bilen....
![]() |
||||
![]() |
||||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
|||
Øj, når nu man kan vælge forskellige stemmer til sin gps så kunne det være fantastisk at kunne vælge HAL: "Dave, left turn.. Turn left, Dave.." |
||||
![]() |
||||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|||
Næsten lige så sjovt som at forestille sig en bestemt jyde på de Københavnske veje ;-) BS
|
||||
![]() |
||||
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 23900 |
|||
Nu har jeg ganske vidst ikke læst hele tråden, men er det ikke sådan, at man kan udlede, at en jyde selv med GPS, ikke kan finde rundt i Storkøbenhavn
![]() |
||||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |