|
Jysk genbrugsbio / multirum |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2014 kl. 20:00 |
Hej hej
Nu har jeg det sidste års tid med stor interesse fulgt forum her på Recordere og på Hifi4all. En del køb af brugt udstyr er det også blevet til, men nu er jeg langt om længe også ved at kunne færdiggøre min hjemmebio i kælderen. Det er blevet til følgende: Receiver: Onkyo TX818 Sonos Connect (bruges næsten udelukkende til TDC Play) Front: Elac FS247 Center: Elac CC241 Side: Elac WS1235 Bag: Elac BS243 Subwoofer: 2 x XTZ W12.16 S Ice Projektor: JVC X35 m/3D emitter og briller Lærred: Lissau Tab Tension WF 106" Buttkicker LFE Kit Højttalerkabel front: Xindak SC-01 Biwire Højtalerkabel rest: http://www.amazon.de/gp/product/B002YY4TUW/ref=oh_details_o04_s00_i00?ie=UTF8&psc=1 Sub kabel: Clicktronic Akustikplader: Rockfon Industrial Black og hvide 60x60 Rockfon plader PS4 Wii U ATV 3 (til US netflix og airplay) WD Live / Xtreamer Sidewinder 3* HDMI kabler: Lindy, Supra, Delock og Clicktronick Melo sofa, Shaggy Lux tæppe fra Silvan, et par discolamper, en ompolstret gammel arvesag af en lænestol og mangler så at få leveret sofabord. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Rockfon industrial black monteres med No Nails lim. ![]() Håber den på et tidspunkt bliver kompatibel med PS4 ![]() ![]() Klar til gulvslibning ![]() ![]() Gulvtæppe i hjørnerne ![]() 2 lag højttalerstof fra Biltema monteres på låge ![]() ![]() Kasse til projektor....ja den burde nok have en del mere luft til siderne ![]() Lærred op...der ville det pynte med et tv ![]() og lærred ned ![]() ![]() ![]() Diverse ragelse kan skjules bag væggen og et forhæng i hver side ![]() ![]() Sofa nok lige let nok, når de begge er tilsluttet skal der helst sidde en person i hver side af sofaen. ![]() Kontor, legerum og børnedisko. Rockfon pladerne har børnene leget kunstner på. ![]() Børnedisko ![]() Redigeret af Bhund - 19-Februar-2014 kl. 21:13 |
|
![]() |
|
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
* Købte WD Live fordi jeg troede den magtede så godt som alle filformater. Har på NAS primært Audio_TS/Video_TS mapper liggende samt MKV og ISO. Men mapperne med Audio_TS/Video_TS er den udbrugelig til, så der har jeg ikke gjort mit forarbejde godt nok. Har indtil videre løst det ved at snuppe min Xtreamer Sidewinder 3 oppe i stuen, den klarer det ok, men der må findes bedre løsninger - har nogen forslag til en ideel streamer, så kom endelig med dem. Medi8ter har jeg overvejet. Min 3D emitter har jeg ikke megen glæde af endnu, venter på opdatering til PS4.
Redigeret af Bhund - 19-Februar-2014 kl. 21:27 |
|
![]() |
|
whazz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2014 Sted: Aalbor, Danmark Status: Offline Point: 115 |
Lækker nok bio, men jeg havde kastet det disko lys herre langt væk
![]() |
|
![]() |
|
Mulige tilføjelser:
Et tv, lærredet hænger tilpas langt fra væg til at der kan hænge fladskærm bagved. En BD afspiller med DVB-C tuner og Youbio app - alternativ en Youbio boks.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja lidt større billeder ville være rart, det virker lidt rodet. Jeg er sikker på projektet har været mere struktureret. Det ser spændende ud med fornuftige løsninger. Men lidt større billeder please..
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Virker sindssygt rodet ja!, fik nok komprimeret billederne for meget og da jeg uploadede dem, så det også en del anderledes ud. Skal nok lige se om jeg ikke kan få en anelse mere styr på den del.
Edit: så fik jeg lidt mere orden i billederne, større er billederne dog ikke blevet.
Redigeret af Bhund - 19-Februar-2014 kl. 21:14 |
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 925 |
Boxee Box, eller The Little Black Box med Xbmc på ![]() (man skal ikke undervurdere Boxee Box, den klarer det meste med UG) Hvorfor laver du ikke dine film med mapperne Audio_TS/Video_TS om til iso med imgburn??
![]() Redigeret af guldhammer - 20-Februar-2014 kl. 01:08 |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Ellegaard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Hej
Jeg købte en Med8er 1000x3d sidste år, den kan læse mange filformater inkl. vob, købte den primært fordi den kan streame full 3D og 3D BD iso. Har aldrig haft problemer med den. Med8er 1000X3D |
|
Sony KD75X9700 4K
Marantz SR8012 Cambridge XCUHD BluRay Dali Ikon 7 MKII Dali Opticon 2 Bag Dali Oberon Vokal Center Dali Concept Sub 12 PS4 <b |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Den ser bare ud til at være svær at finde i danmark - jeg er selv på "jagt" efter en.
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
_ts til ISO kan blive løsningen, gad bare ikke det hele igennem igen, hvis det kunne fikses med en lille genial allrounder af en boks
![]() |
|
![]() |
|
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
Jeg er ret sikker på du kan sætte imgburn til at konvertere et batch af dine film. Så kan du sætte din computer til det i løbet af en nat. - vil dog lige sige at jeg ikke selv har prøvet det :-)
Se svar #9 Redigeret af HQgeN - 20-Februar-2014 kl. 09:57 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |