|
Jysk genbrugsbio / multirum |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Må man spørge om der er en grund til du ikke har et fast lærred, nu når du ikke bruger væggen til andet?
|
||
![]() |
||
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
|
Regner med at købe et 55" eller 60" tv, hvis der kommer et godt tilbud på et tidspunkt. Youbio, Viaplay og Netflix via smart-tv er lidt lettere for ungerne at starte op.
|
||
![]() |
||
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
|
|
||
![]() |
||
hillig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2008 Status: Offline Point: 108 |
|
Ang wd tv og audio/video-mapper:
Kan du ikke trykke på play-knappen ( ikke ok/enter ) når video-mappen er markeret? Starter den så ikke? Mener jeg før jeg har gjort - selvom det er godt nok er længe siden :) ( eller var den endda mappen et tak længere ude - måske ) /Mikael
|
||
![]() |
||
HQgeN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 357 |
|
Bhund, kig evt. på noget xbmc, det kan rigtig meget af det du gerne vil, hvis du installere de rigtige plugins :)
|
||
![]() |
||
|
Sådan fungerer det også på min Xtreamer, så har forsøgt på WD også - uden held. |
||
![]() |
||
Ellegaard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
|
Redigeret af Ellegaard - 20-Februar-2014 kl. 12:26 |
||
Sony KD75X9700 4K
Marantz SR8012 Cambridge XCUHD BluRay Dali Ikon 7 MKII Dali Opticon 2 Bag Dali Oberon Vokal Center Dali Concept Sub 12 PS4 <b |
||
![]() |
||
Ellegaard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
|
Hej Lars Købte min hos MM Vision, men det ser ikke ud til at de har dem mere. |
||
Sony KD75X9700 4K
Marantz SR8012 Cambridge XCUHD BluRay Dali Ikon 7 MKII Dali Opticon 2 Bag Dali Oberon Vokal Center Dali Concept Sub 12 PS4 <b |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |