recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jysk genbrugsbio / multirum
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jysk genbrugsbio / multirum

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
HQgeN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQgeN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 09:58
Må man spørge om der er en grund til du ikke har et fast lærred, nu når du ikke bruger væggen til andet?
Til top
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Januar-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af HQgeN HQgeN skrev:

Må man spørge om der er en grund til du ikke har et fast lærred, nu når du ikke bruger væggen til andet?

Regner med at købe et 55" eller 60" tv, hvis der kommer et godt tilbud på et tidspunkt. Youbio, Viaplay og Netflix via smart-tv er lidt lettere for ungerne at starte op.
Til top
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af HQgeN HQgeN skrev:

Jeg er ret sikker på du kan sætte imgburn til at konvertere et batch af dine film. Så kan du sætte din computer til det i løbet af en nat. - vil dog lige sige at jeg ikke selv har prøvet det :-)

Se svar #9

Ok tak, ja det skal da prøves så.
Til top
hillig Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Marts-2008
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hillig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 11:17
Ang wd tv og audio/video-mapper:
Kan du ikke trykke på play-knappen ( ikke ok/enter ) når video-mappen er markeret? Starter den så ikke?
Mener jeg før jeg har gjort - selvom det er godt nok er længe siden  :)  ( eller var den endda mappen et tak længere ude - måske )

/Mikael
Til top
HQgeN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-September-2009
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQgeN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 11:50
Bhund, kig evt. på noget xbmc, det kan rigtig meget af det du gerne vil, hvis du installere de rigtige plugins :) 
Til top
Bhund Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af hillig hillig skrev:

Ang wd tv og audio/video-mapper:
Kan du ikke trykke på play-knappen ( ikke ok/enter ) når video-mappen er markeret? Starter den så ikke?
Mener jeg før jeg har gjort - selvom det er godt nok er længe siden  :)  ( eller var den endda mappen et tak længere ude - måske )

/Mikael

Sådan fungerer det også på min Xtreamer, så har forsøgt på WD også - uden held.

Til top
Ellegaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-September-2005
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ellegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af Bhund Bhund skrev:

_ts til ISO kan blive løsningen, gad bare ikke det hele igennem igen, hvis det kunne fikses med en lille genial allrounder af en boksSmile

Redigeret af Ellegaard - 20-Februar-2014 kl. 12:26
Sony KD75X9700 4K
Marantz SR8012
Cambridge XCUHD BluRay
Dali Ikon 7 MKII
Dali Opticon 2 Bag
Dali Oberon Vokal Center
Dali Concept Sub 12       
PS4
<b
Til top
Ellegaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-September-2005
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ellegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2014 kl. 12:26
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af Ellegaard Ellegaard skrev:

Hej

Jeg købte en Med8er 1000x3d sidste år, den kan læse mange filformater inkl. vob, købte den primært fordi den kan streame full 3D og 3D BD iso.

Har aldrig haft problemer med den.

Med8er 1000X3D

Den ser bare ud til at være svær at finde i danmark - jeg er selv på "jagt" efter en.

Hej Lars

Købte min hos MM Vision, men det ser ikke ud til at de har dem mere.
Sony KD75X9700 4K
Marantz SR8012
Cambridge XCUHD BluRay
Dali Ikon 7 MKII
Dali Opticon 2 Bag
Dali Oberon Vokal Center
Dali Concept Sub 12       
PS4
<b
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu