|
K: 100-110" motor lærred |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||||
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
---------------------
Thomas K |
||||
![]() |
||||
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
|||
Tak for link. Har du nogen erfaring med dem eller?
|
||||
![]() |
||||
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
|||
Ja, jeg har et gråt lærred der fra. Det er ikke toppen af poppen, men på den anden side får men heller ikke toppen af poppen for de 2500kr, du vil ofre. Jeg har ikke den store erfaring med lærreder, men til mit behov er det super. |
||||
---------------------
Thomas K |
||||
![]() |
||||
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
|||
Jeg søger heller ikke toppen af poppen. Har en TW3200, så det går nok. Jeg synes billedet bare på et alm gråt ikea rullegardin står rigtig flot. Kan du sige noget om bølger og rynker? Har du oplevet noget af det?
|
||||
![]() |
||||
|||
Jeg har ikke nogen buler eller rynker på mit lærred. Det eneste jeg har er en for kort(for mig) tilledning. Det er dog til at leve med! |
||||
---------------------
Thomas K |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |