|
K: 2 stk. CA modul YouSee |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har dette til salg hvis det har interesse http://www.dba.dk/yousee-ca-modul-strong/id-1022405524/
Redigeret af Bjur - 25-Februar-2016 kl. 22:03 |
||
![]() |
||
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
|
Misforstået noget, hmmm
![]() Jeg kan jo netop optage med et CI+ modul i mit TV (med YouSee Bland Selv fuldpakke) !!
Jeg kan sagtens gemme mine optagelser på min harddisk !! (har optagelser helt tilbage fra aug. 2014)
Jeg har heller ingen problemer med, at spole forbi reklamerne i mine optagelser !!
Så tvivler på, at argumentet med at det er den "slemme" reklame- og filmindustri, som er synderen, holder !
Hvorfor er jeg så ikke omfattet af deres "forfærdelige" tiltag med dette CI+ modul ?
|
||
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
|
Svaret er ganske enkelt: Fordi Yousee ikke har aktiveret CI+, men det rokker ikke ved, at alt det jeg tidligere har skrevet er selve formålet med CI+. Flemming
|
||
![]() |
||
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
|
Tak til de 2 der har spurgt om jeg vil købe, men vil foretrække helst at købe 2 på en gang.
Overvejer dog også bare at købe 2 af disse: http://www.befro.dk/shop/neotion-viaccess-ca-modul-28230p.html Vil de klare jobbet fint... bliver jo helt rundtosset med hele den 'debat' jeg har fået startet :)
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Det er som der også står på det et + modul. Så med det vil du sikkert få de omtalte problemer. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Jeg valgte at købe dette modul, da jeg havde problemer med de Strong CI+ som YouSee har leveret: |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Det skulle også være fint, det er et Dual kort hvilket jo er endnu bedre, når der skal optages. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
|
Det skulle også være fint, det er et Dual kort hvilket jo er endnu bedre, når der skal optages
hvorfor det ?
|
||
![]() |
||
|
Som du kan se, så står der Dual Decrypt på det, så det kan klare mere end en kodet kanal af gangen. Så problemet med 2 samtidige optagelser af kodede kanaler ligger ikke i modulet. |
||
|
||
![]() |
||
mainleif ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
|
Hej ovennævnte link er et CI (uden +) og virker fint til optagelse på mit yousee/samsung tv i modsætning til det strong CI+ modul jeg desværre fik købt i Fona til 400 kr ![]() Vil dette fra proshop mon virke: https://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV-Tilbehoer/Yousee-CA-modul/2416056 Det er ret svært at gennemskue om det er CI eller CI+ Alternativt er der måske nogen som har et CI (uden +) modul til salg. Jeg bor i nærheden af Hillerød/København. Redigeret af mainleif - 02-Marts-2016 kl. 11:22 |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
|
Send en mail til Proshop og spørg om det er CI uden plus. Ellers se på det tyske marked. Der vil jeg tro chancen er større for at finde et uden plus. Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Naim ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 428 |
|
Nogen der ved hvor de har det kort?
http://www.bergs.dk/dvb-c-tuner-boks-til-kabel-tv-416/neotion-yousee-dvb-c-viaccess-ci-3x-kortlaeser-8039-p11958#product-description
|
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |