recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: 2 stk. CA modul YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: 2 stk. CA modul YouSee

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2016 kl. 22:01
Har dette til salg hvis det har interesse http://www.dba.dk/yousee-ca-modul-strong/id-1022405524/

Redigeret af Bjur - 25-Februar-2016 kl. 22:03
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2016 kl. 05:11
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Der er jo heller ikke noget logik i, at YouSee sælger fejlbehæftede moduler til deres egne kunder - eller hür ??

Der er noget du har fuldstændig misforstået. Der er ikke fejl i CI+ modulerne. Hele meningen med CI+ er at brugerne enten ikke skal kunne optage, alternativt ikke kunne gemme optagelser mere end et par timer og ej heller kunne spole/springe forbi reklameblokke i optagelser. CI+ er noget reklame- og filmindustrien står bag, og du kan læse meget, meget mere om de uheldige virkninger på diverse tyske fora samt fagmagasiner.

Flemming
Misforstået noget, hmmm  
Jeg kan jo netop optage med et CI+ modul i mit TV (med YouSee Bland Selv fuldpakke) !!
Jeg kan sagtens gemme mine optagelser på min harddisk !! (har optagelser helt tilbage fra aug. 2014)
Jeg har heller ingen problemer med, at spole forbi reklamerne i mine optagelser !!
Så tvivler på, at argumentet med at det er den "slemme" reklame- og filmindustri, som er synderen, holder ! 
Hvorfor er jeg så ikke omfattet af deres "forfærdelige" tiltag med dette CI+ modul ? 

Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2016 kl. 08:43
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

[QUOTE=fltk] [QUOTE=Roland]
Hvorfor er jeg så ikke omfattet af deres "forfærdelige" tiltag med dette CI+ modul ?  

Svaret er ganske enkelt: Fordi Yousee ikke har aktiveret CI+, men det rokker ikke ved, at alt det jeg tidligere har skrevet er selve formålet med CI+.

Flemming
Til top
O'Riley Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2009
Sted: Århus, Denmark
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér O'Riley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2016 kl. 08:47
Tak til de 2 der har spurgt om jeg vil købe, men vil foretrække helst at købe 2 på en gang.

Overvejer dog også bare at købe 2 af disse: http://www.befro.dk/shop/neotion-viaccess-ca-modul-28230p.html

Vil de klare jobbet fint... bliver jo helt rundtosset med hele den 'debat' jeg har fået startet :)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2016 kl. 09:28

Det er som der også står på det et + modul. Så med det vil du sikkert få de omtalte problemer.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2016 kl. 09:46
Oprindeligt skrevet af O'Riley O'Riley skrev:

Tak til de 2 der har spurgt om jeg vil købe, men vil foretrække helst at købe 2 på en gang.

Overvejer dog også bare at købe 2 af disse: http://www.befro.dk/shop/neotion-viaccess-ca-modul-28230p.html

Vil de klare jobbet fint... bliver jo helt rundtosset med hele den 'debat' jeg har fået startet :)

Jeg valgte at købe dette modul, da jeg havde problemer med de Strong CI+ som YouSee har leveret:

Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2016 kl. 09:56

Det skulle også være fint, det er et Dual kort hvilket jo er endnu bedre, når der skal optages.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2016 kl. 10:23
Det skulle også være fint, det er et Dual kort hvilket jo er endnu bedre, når der skal optages

hvorfor det ?
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2016 kl. 10:30

Som du kan se, så står der Dual Decrypt på det, så det kan klare mere end en kodet kanal af gangen. Så problemet med 2 samtidige optagelser af kodede kanaler ligger ikke i modulet.
Til top
mainleif Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2006
Sted: Denmark
Point: 146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mainleif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2016 kl. 11:16

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Jeg valgte at købe dette modul, da jeg havde problemer med de Strong CI+ som YouSee har leveret:

Hej ovennævnte link er et CI (uden +) og virker fint til optagelse på mit yousee/samsung tv i modsætning til det strong CI+ modul jeg desværre fik købt i Fona til 400 kr Confused. Desværre har butikken i ovennævnte link udsolgt og de kan ikke sige hvornår de får noget hjem. Det passer ikke når der står 3-7 dage på deres hjemmeside. Er der nogle her som har et link hvor man kan købe et CI modul (uden +) ? Det er måske mere eller mindre umuligt efterhånden at få et CI (uden +) modul ? I øvrigt virkede CI+ modulet heller ikke på TV'et inde på børneværelset. CI (uden +) virkede til gengæld helt fint.

Vil dette fra proshop mon virke:

https://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV-Tilbehoer/Yousee-CA-modul/2416056

Det er ret svært at gennemskue om det er CI eller CI+

Alternativt er der måske nogen som har et CI (uden +) modul til salg. Jeg bor i nærheden af Hillerød/København.

Redigeret af mainleif - 02-Marts-2016 kl. 11:22
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10583
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2016 kl. 12:56
Oprindeligt skrevet af mainleif mainleif skrev:

Vil dette fra proshop mon virke:

[URL=https://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV-Tilbehoer/Yousee-CA-modul/2416056]https://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV-Tilbehoer/Yousee-CA-modul/2416056[/URL]

Send en mail til Proshop og spørg om det er CI uden plus.
Ellers se på det tyske marked. Der vil jeg tro chancen er større for at finde et uden plus.

Flemming

Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-December-2004
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2016 kl. 15:45
Nogen der ved hvor de har det kort?

http://www.bergs.dk/dvb-c-tuner-boks-til-kabel-tv-416/neotion-yousee-dvb-c-viaccess-ci-3x-kortlaeser-8039-p11958#product-description

Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu