recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: 2 stk. CA modul YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: 2 stk. CA modul YouSee

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2016 kl. 14:38
http://www.pricerunner.dk/sp/ca-modul-yousee.html
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2016 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af Naim Naim skrev:

Nogen der ved hvor de har det kort?

Ser ud til at Neotion modulet er i restordre alle steder:
http://www.pricerunner.dk/cl/239/TV-tilbehoer?other_hits=%3B%3B%3B&q=neotion+ca+modul+yousee&ref=redirect&search=neotion+ca+modul+yousee&sp=1

Så det er vel bare at bestille, og så håbe at det kommer på lager igen. Wink

Mvh. JørgenT
Til top
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-December-2004
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2016 kl. 17:27
Problemet er så,at jeg helst skal bruge det inden d.18/3.Men jeg må jo vente og se om der snart ikke sker noget.

Til top
HiFi_Geek Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-Februar-2015
Sted: København
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HiFi_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2016 kl. 07:33
Jeg mener, at Strong har rettet deres CI+ fejl. Kontakt evt. deres kundeservice.
Til top
Naim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-December-2004
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2016 kl. 14:33
Jeg købte et You See CI kort i dag med den garanti,at jeg kunne levere det tilbage hvis det ikke virkede.Det ser ud til at optage uden problemer fra min recorder.

Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu