|
K: 2 stk Sonos play:1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kreissl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Marts-2017 kl. 15:00 |
Hej
Vi har brug for 2 Sonos Play 1 højttalere. Det virker som om alle butikker er enige om samme pris på højttalerne. Det virker heller ikke som om, at der er meget at hente ved at købe dem i udlandet. Hvis nogle har nogle brugte stående, som ikke bruges længere, kan jeg godt aftage dem for et mindre beløb :-) Eller, hvis I kender til en forhandler, der har hørt om priskonkurrence, er jeg også meget interesseret :-) Venlig hilsen Lars
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan evt. prøve at tage kontakt til Margrethe Vestager. Mon ikke hun kan ruske lidt op i tingene. |
|
![]() |
|
kreissl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er sært, at det ikke er fikset endnu med De Radikales normale evne til at få deres ideer igennem :-)
Hvis man har noget Play:3 stående kan jeg også være interesseret i det :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |