|
K: 2 stk Velodyne SPL800 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-September-2014 kl. 20:46 |
Jeg er på udkik efter 2 stk Velodyne SPL800 subwoofere, helst Ultra-modellen, men i-modellen kan også bruges hvis prisen er rigtig
Send mig en pb hvis du har noget du vil af med ![]() |
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
|
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Jeg mener csn-teknik har nogen til udsalgs pris
|
|
![]() |
|
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
![]() |
|
Takker for info, men da jeg er usikker på om det bliver en permanent løsning med 2 stk. 8" foretrækker jeg at finde noget brugt for at holde prisen nede.
|
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Så få lyttet på en af hans SPL-1200 Ultra. Kraftedeme en lækker sub til små penge
Har selv haft den.! |
|
![]() |
|
Ja, den får mange roser med på vejen, men jeg prøver på at finde en kompromis med fruen i huset, hvad angår størrelsen på højttalerne.
Desuden har jeg en ret problematisk stuen rent akustisk, derfor er min umiddelbare tanke, at 2 små vil fungere bedst og så må jeg undvære de helt tunge dask i maven når jeg ser film. (men jeg har bestemt ikke udelukket en 1200 model endnu
![]() |
|
![]() |
|
Han har den hjemme i hvid;-)
Men dens kalibrering system virker super godt, men det der med voldsom bas og hug i maven er helt op til hvordan du indstiller den, store enheder behøver ikke at lave voldsom bas, kun vis man ønsker det. Er sikker på han vil gå med til at låne dig nogen hjem. |
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1146 |
Kan kun anbefale den varmt. Har selv en og den er ikke til salg!
Iøvrigt købt i Sverige.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |