recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: 2 stk Velodyne SPL800
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: 2 stk Velodyne SPL800

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: 2 stk Velodyne SPL800
    Sendt: 28-September-2014 kl. 20:46
Jeg er på udkik efter 2 stk Velodyne SPL800 subwoofere, helst Ultra-modellen, men i-modellen kan også bruges hvis prisen er rigtig   

Send mig en pb hvis du har noget du vil af med   
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 22:55
Bump
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2014 kl. 23:12
Jeg mener csn-teknik har nogen til udsalgs pris
Til top
ElCapitano Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-April-2011
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ElCapitano Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 04:23
Sælges billigt i Sverige:

http://www.hifiexperience.se sender til Danmark
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 13:24
Takker for info, men da jeg er usikker på om det bliver en permanent løsning med 2 stk. 8" foretrækker jeg at finde noget brugt for at holde prisen nede.
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 14:29
Så få lyttet på en af hans SPL-1200 Ultra. Kraftedeme en lækker sub til små penge
Har selv haft den.!
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 14:51
Ja, den får mange roser med på vejen, men jeg prøver på at finde en kompromis med fruen i huset, hvad angår størrelsen på højttalerne. 
Desuden har jeg en ret problematisk stuen rent akustisk, derfor er min umiddelbare tanke, at 2 små vil fungere bedst og så må jeg undvære de helt tunge dask i maven når jeg ser film. (men jeg har bestemt ikke udelukket en 1200 model endnu Smile )
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 15:10
Han har den hjemme i hvid;-)

Men dens kalibrering system virker super godt, men det der med voldsom bas og hug i maven er helt op til hvordan du indstiller den, store enheder behøver ikke at lave voldsom bas, kun vis man ønsker det.

Er sikker på han vil gå med til at låne dig nogen hjem.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Marts-2006
Point: 1146
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 20:32
Kan kun anbefale den varmt. Har selv en og den er ikke til salg!

Iøvrigt købt i Sverige.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu