|
K: 2x3 TB WD Red diske - eller større! |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
Nutman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2011 Sted: Roskilde, DK Status: Offline Point: 62 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok, så vil jeg gerne købe 2 - afhængigt af prisen, selvfølgelig.
Kan du emaile mig på mads.perschke@gmail.com og så tager vi den derfra?
|
|
/Nutman
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Jeg har ryddet op i tråden, skriv ordentligt til hinanden, og såfremt at andre ønsker at lave en købsannonce er det jo ret nemt at gøre således man er fri for at hijacke andres tråde.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Nutman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2011 Sted: Roskilde, DK Status: Offline Point: 62 |
Jeg søger stadig. Guld80 har ikke ladet høre fra sig.
|
|
/Nutman
|
|
![]() |
|
Op - leder stadig.
|
|
/Nutman
|
|
![]() |
|
cmnielsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2005 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 301 |
Prøv evt her: http://hwt.dk/MarkedSubject/6/Harddiske
Der plejer at være en del til salg.
|
|
![]() |
|
Er daglig bruger derinde og nej, der er ingen 3TB udgaver til salg for tiden, desværre. :/
|
|
/Nutman
|
|
![]() |
|
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
Køb nogle nye, de koster altså 850 kr pr stk
|
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det billigste jeg kan finde er 899,-
Er selv på jagt efter 1 stk.
Gav 840,- for et halvt år siden.
Normalt falder prisen...
![]() |
|
![]() |
|
Guys, jeg ved altså godt, hvad de koster fra ny ;)
|
|
/Nutman
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det er jeg helt ned på.
Jeg kigger selv brugt. Købte kun en og tænkte at købe en mere når prisen faldt. Det gør den bare ikke. |
|
![]() |
|
Op.
|
|
/Nutman
|
|
![]() |
|
Op
|
|
/Nutman
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |