recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: 2x3 TB WD Red diske - eller større!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: 2x3 TB WD Red diske - eller større!

Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Nutman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-April-2011
Sted: Roskilde, DK
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nutman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 21:27
Op
/Nutman
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2015 kl. 11:18
Som tidligere kunde ved BJ kan jeg kun anbefale at man holder sig langt væk fra dem når man køber PC og eller harddiske.

De pakker ikke forsvarligt deres service er noget af det ringeste jeg har oplevet. og tropper man op i butikken kræver det administrationsgebyr på 20 kr. fordi de skal jo betale løn til ham der betjener dig som de siger.

Havde en Asrock ION 330 til service ved dem... det tog 8 UGER!!!! 

Du er i øvrigt ikke den første der oplever at deres lager antal ikke passer.
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Nutman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nutman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 00:34
Heh, utroligt at de kan overleve så?

Anyway, søger stadig!
/Nutman
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 10:49
Hænger nok sammen med de meget lave priser de fører :)
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Kasperp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2007
Sted: Næstved,Denmark
Point: 233
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasperp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 11:41
Jeg har 2 stk i overskud lige så snart jeg modtager min 4TB disk.

Den ene er helt ny (ombyttet ved RMA) og den anden har kørt i min Synology NAS.

Hvad vil du give for dem?
Til top
Nutman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nutman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2015 kl. 11:42
1000pp?
/Nutman
Til top
Nutman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nutman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2015 kl. 01:29
Op.
/Nutman
Til top
Kasperp Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2007
Sted: Næstved,Denmark
Point: 233
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasperp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2015 kl. 13:14
Jeg har endnu ikke modtaget min 4TB disk, så afventer lige at den dukker op.

Jeg tænker dog at de må være mere end 1000kr værd.
Til top
Nutman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nutman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2015 kl. 13:20
Ok, men så synes jeg, at du må komme med et udspil.

Det hele kommer jo også an på, hvor meget den brugte af diskene har været i brug (en CrystalDiskInfo og S.M.A.R.T. rapport kunne være dejlig at se) - OG om en RMA-ombyttet disk kommer med fuld garanti/reklamationsret, eller om den på en eller anden måde er dækket ind under den originale (og defekte) disk.

/Nutman
Til top
Nutman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nutman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 10:32
Op
/Nutman
Til top
Nutman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nutman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2015 kl. 00:48
Ooop igen!
/Nutman
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2015 kl. 12:22
Oprindeligt skrevet af kenneth85 kenneth85 skrev:

Som tidligere kunde ved BJ kan jeg kun anbefale at man holder sig langt væk fra dem når man køber PC og eller harddiske.

De pakker ikke forsvarligt deres service er noget af det ringeste jeg har oplevet. og tropper man op i butikken kræver det administrationsgebyr på 20 kr. fordi de skal jo betale løn til ham der betjener dig som de siger.

Havde en Asrock ION 330 til service ved dem... det tog 8 UGER!!!! 

Du er i øvrigt ikke den første der oplever at deres lager antal ikke passer.

Jeg køber igennem firmaet ca. for 50.000 kr årligt hos dem.

Det er rigtigt at de indimellem ikke pakker tingene forsvarligt ind når de sender dem. Men jeg har aldrig modtaget en defekt del fra dem. De dele som er sendt til rep. er altid klaret indenfor kort tid.
Men måske er det fordi jeg handler med deres erhvervsafdeling.
Vores primære leverandører er BJ Trading og ComputerSalg

Privat har jeg dog heller aldrig haft problemer med BJ.

Jeg tror ikke man kan finde nogle som helst distributører, hvor deres lager passer korrekt.
Det hænger sammen med at de kobler deres systemer op med leverandørens.
Så hvis alle skriver 5 dage på et stykke hardware og én enkelt skriver 3 dage. Så er det med 99% sandsynlighed ham med de 3 dage som lyver.
For han har det ikke selv på lager, så ville han skrive 1-2 dage og han skriver 3 dage for at man skal vælge at købe hos ham og ikke konkurrenten. Han ved at de fleste ikke springer fra når de har bestilt, selvom det varer 5 dage i stedet for det lovede 3 dage.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu