|
K: 2x4 GB ram til Macbook Pro fra 2011 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
JayQ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Status: Offline Point: 237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2015 kl. 16:09 |
|
Jeg kunne godt tænke mig lidt flere kræfter i min Macbook Pro Early 2011.
Hvis nogen har sådan et sæt liggende, vil jeg meget gerne købe dem. Helst i nærheden af Kbh S, men ellers er de jo nemme at sende.
|
||
![]() |
||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kan du oplyse hvilke ram der er påkrævet?
DDR2-3? FSB? evt et model nummer eller lign. så skal jeg se hvad jeg kan finde, har rigtig mange 4gb klodser liggende af nyere typer., skulle være mærkeligt ikke at kunne finde 2 klodser der passer. (dog ikke Apple branded) Og hvad vil du slippe? Redigeret af fiskerendk - 04-Februar-2015 kl. 17:28 |
||
![]() |
||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
|
Lige en lille hurtig :-) Jeg har idag fået en RAM klods ind ad døren købt af Fiskerendk Perfekt handel, hurtig levering og INGEN problemer. (har netop monteret klodsen og den funker) :-) Så køb roligt af ham hvis i kan komme til enighed. Mvh. Rasmus Redigeret af fausing - 04-Februar-2015 kl. 18:00 |
||
![]() |
||
|
Jeg har kigget på sådan et par Crucial Apple RAM DDR3 8GB (2x4gb) 1333MHz SO-DIMMDe skulle kunne passe i den ? Min Mac kører pt. med 2x2 gb ram 1333MHz . Må indrømme at jeg ikke har vanvittig meget forstand på det . Min Macbook Pri er en "tidlig 2011" model med i7..
|
||
![]() |
||
|
Takker ! :) Det er altid godt med nogle anbefalinger . Det er præcis det et forum er til for .
|
||
![]() |
||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
|
Det skulle nok være muligt at fremskaffe 2x4GB PC3-10600 eller PC3-12800.
Jeg skriver lige i morgen når jeg har tjekket. Hvad vil du ofre? |
||
![]() |
||
|
Okay. Det siger mig intet, men går ud fra at du mener at min Mac vil kunne benytte dem ? Puha, så lidt som muligt :) Du har varen, du kender prisen ..
|
||
![]() |
||
|
Altså de RAM du har skrevet er PC3-10600. ;) altså nye RAM i samme mængde koster 540kr + forsendelse. Så hvad med halvdelen + porto? (10-20kr)
|
||
![]() |
||
|
Jeg har 2x Samsung 4GB PC3-10600 (1333 MHz) SO-DIMM 204pin liggende foran mig. Hvis du er interesseret lad mig vide det inden kl 15. For så bliver de afsendt idag. Skal nemlig på ferie så det skal være idag hvis det er.
|
||
![]() |
||
|
Jeg har sendt dig en PM
|
||
![]() |
||
|
Ja det så jeg desværre lidt for sent det må du undskylde.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |